کد خبر : 2024615 | 08 خرداد 1403 ساعت 11:45 | 41.4K بازدید | 20 دیدگاه

اخراج ژاوی بهترین خبر برای ستاره بارسا بود

اخراج ژاوی می‌تواند شرایط را برای ادامه حضور ژوائو فلیکس در بارسلونا هموار کند.

اخراج ژاوی بهترین خبر برای ستاره بارسا بود

به گزارش "ورزش سه"، فلیکس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته و با قراردادی قرضی و یک ساله از اتلتیکو مادرید جدا شد و به بارسلونا پیوست و امیدوار بود که بتواند روزهای بسیار درخشانی را در این تیم سپری کند، اتفاقی که در همان هفته‌های ابتدایی حضورش هم برای او رخ داد.

اما شرایط در ادامه مطابق میل او پیش نرفت و این بازیکن نتوانست عملکرد درخشانی که داشت را ادامه دهد و در نهایت از ترکیب اصلی این تیم تحت هدایت ژاوی کنار گذاشته شد و حتی زمزمه‌های بسیاری درباره بازگشت او به اتلتیکو در پایان فصل هم به گوش می‌رسید، اتفاقی که برای او به هیچ وجه خوشایند نیست.

2003721

اما اخراج ژاوی شرایط را برای این ستاره پرتغالی تا حد زیادی تغییر داد و حالا روزنامه اسپورت خبر داده است که فلیک شخصا و از نزدیک با شرایط او آشنایی دارد و این احتمال وجود دارد که خواهان ادامه حضور او در ترکیب تیمش در فصل آینده باشد که احتمالا با تمدید قرارداد قرضی او همراه خواهد بود.

ژاوی پیش از این به مدیران باشگاه اعلام کرده بود که تمایلی به حفظ او ندارد و این در حالی است که فلیکس یکی از بازیکنان مورد علاقه خوان لاپورتا و دکو است و آنها هم مایل هستند که او را همچنان در این باشگاه حفظ کنند.

دیدگاه‌ها