کد خبر : 2024612 | 08 خرداد 1403 ساعت 11:32 | 54K بازدید | 43 دیدگاه

کروس:

رئال بدون من و راموس و رونالدو هم قهرمان است!

تونی کروس، ستاره رئال مادرید، تاکید دارد که این باشگاه از هر بازیکنی بزرگ‌تر است.

رئال بدون من و راموس و رونالدو هم قهرمان است!

به گزارش "ورزش سه"، کروس شنبه شب برای آخرین بار با پیراهن رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و مقابل هواداران این تیم به میدان رفت و مراسمی باشکوه و به یاد ماندنی برای خداحافظی او از ورزشگاه خانگی رئال برگزار شد که بسیاری را تحت تاثیر قرار دارد و او را هم احساساتی کرد. 

این بازیکن حالا آماده می‌شود که برای آخرین بار برای رئال مادرید و در دیدار فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا که قرار است در تاریخ دوازدهم خرداد ماه در ورزشگاه ومبلی لندن برابر دورتموند برگزار شود به میدان برود و امیدوار است که یک جام دیگر هم به ویترین افتخاراتش اضافه کند. 

او در آستانه این بازی حساس و مهم گفتگویی با رادیو کوپه انجام داد که بخش‌هایی از آن را در زیر می‌خوانیم. 

آخرین بازی: فکر می‌کنم که حالا همه چیز کمتر درباره من است و مهم‌ترین بازی فصل را در پیش داریم و می‌خواهیم که همه چیز را به خوبی به پایان برسانیم.

2026641

مراسم خداحافظی: هرگز فراموش نخواهم کرد که چه اتفاقاتی در این مراسم برای من رخ داد. خداحافظی من بسیار خاص و احساسی شد. باید از هواداران بپرسید که چرا این مراسم تا این حد احساساتی شد و شاید باید بگویم که من رابطه بسیار خاصی با این باشگاه دارم.

مسیر آینده رئال: رئال مادرید یک روز بدون مودریچ، کروس، راموس و رونالدو بازی خواهد کرد اما این باشگاه به قهرمانی ادامه خواهد داد. 

دلیل بازگشت به تیم ملی آلمان: من این احساس را داشتم که آنها به من نیاز دارند. ناگلزمان با من تماس گرفت و من احساس کردم که از نظر فیزیکی شرایط خوبی دارم و می‌توانم به تیم کمک کنم. 

برنامه پس از بازنشستگی: ماندن در خانه با کودکانم. من یک آکادمی فوتبال دارم و قرار است لیگی کوچک را در آلمان به راه بیاندازم. 

توپ طلا: هیچ وقت به کسب جوایز فردی فکر نکردم و قهرمانی با تیم را ترجیح می‌دهم. 

2026640

گریه دخترش: از دیدن گریه دخترم شگفت زده شدم چون وقتی به آنها گفتم که قرار است از فوتبال خداحافظی کنم، او از همه خوشحال‌تر بود. با پسرم جنگی در خانه داشتیم چون او اصلا دوست نداشت که من از فوتبال بروم. 

بازی در عربستان: آنها خیلی از من خوش‌شان نمی‌آِید اما همانطور که قبلا گفتم دلم برای فوتبال خیلی تنگ می‌شود. 

تصمیم نهایی: چند ماه بود که به این تصمیم فکر می‌کردم اما در ماه آوریل بود که احساس کردم فصل خیلی خوب پیش رفته است و قهرمانی ما در لیگ قطعی است و به فینال لیگ قهرمانان هم می‌رسیم. احساس کردم الان زمان درستی است. 

انتخاب سخت: مودریچ، کاسمیرو و کروس یا ژاوی، اینیستا و بوسکتس؟ من همیشه خودمان را انتخاب می‌کنم اما حتی با این که عاشق رئال هستم اما باید بگویم که آنها هم خیلی خوب بودند. 

دیدگاه‌ها