کد خبر : 2024599 | 08 خرداد 1403 ساعت 10:43 | 22.7K بازدید | 161 دیدگاه

تاکید استقلال: بازی با پیکان باید با تماشاگر باشد

مدیران استقلال با پافشاری بر مواضع قبلی خود اعلام کردند که بازی با پیکان در هفته سی‌ام باید با حضور تماشاگران برگزار شود.

تاکید استقلال: بازی با پیکان باید با تماشاگر باشد

به گزارش "ورزش سه"، محل برگزاری دیدار پیکان و استقلال در هفته سی‌ام لیگ برتر یکی از دغدغه‌های مهم فوتبالدوستان در روزهای گذشته بوده است. در این خصوص محمدرضا کشوری‌فرد دبیر سازمان لیگ در مصاحبه اخیر اعلام کرد که بعد از برگزاری دیدارهای هفته بیست ونهم محل برگزاری دیدار پیکان و استقلال مشخص می‌شود.

مشخصا مسئولان سازمان لیگ منتظر هستند تا شاید امشب و در پایان بازی‌های هفته بیست و نهم تکلیف تیم‌های سقوط کننده یا حتی قهرمان مسابقات مشخص شود تا بتوانند با آسودگی بیشتری درباره محل برگزاری پیکان و استقلال تصمیم بگیرند.

فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در این خصوص گفت: «آقای کشوری گفتند که فعلا بازی پیکان و استقلال در ورزشگاه دستگردی برگزار می‌شود و این یعنی طبق برنامه قبلی اینگونه است. ولی طبق صحبتی که در جلسات صورت گرفته گفته شد که منتظر نتایج بمانید و اگر بازی آخر در قهرمانی موثر بود درباره محل برگزاری مسابقه تصمیم گیری صورت می‌گیرد. ما هم به فدراسیون نامه زدیم و گزینه‌هایمان را اعلام کردیم.»

او افزود: «این بازی به لحاظ اهمیت در قهرمانی باید در جایی باشد که امکان حضور تماشاگران مهیا شود. یادمان نرود هم  سال گذشته و هم امسال تیم‌های رقیب ما با تماشاگر بازی کردند؛ پارسال در استادیوم خانگی و امسال در شهر قزوین این بازی را برگزار کردند! با رعایت عدالت و مساوات باید برای استقلال هم چنین شرایطی در نظر گرفته شود.»

دیدگاه‌ها