کد خبر : 2024598 | 08 خرداد 1403 ساعت 10:27 | 34.9K بازدید | 58 دیدگاه

بی‌خیال بلینگام و وینی: توپ طلا برای کروس!

لوکا مودریچ، ستاره رئال مادرید، معتقد است که توپ طلای ۲۰۲۴ باید به تونی کروس برسد.

بی‌خیال بلینگام و وینی: توپ طلا برای کروس!

به گزارش "ورزش سه"، مودریچ یکی از بازیکنانی است که قراردادش با رئال مادرید در پایان این فصل به اتمام خواهد رسید اما برخلاف ناچو و تونی کروس قصد دارد به حضورش در این تیم ادامه دهد و امیدوار است که یک فصل درخشان دیگر را هم با آنها سپری کند. 

این بازیکن شب گذشته مصاحبه مفصلی با رادیو کوپه انجام داد که در زیر بخشی از آن را با هم می‌خوانیم.

فینال: احساس بسیار خوبی از نظر روانی و فیزیکی دارم و بی‌صبرانه منتظر بازی هستم. 

شرایط این فصل: فصل متفاوتی بود چون نقش جدیدی داشتم. شرایط در ابتدا برایم سخت بود اما حالا آن را درک کردم و آنچلوتی هم از من راضی است. وقتی تمام عمر در ترکیب ثابت بودید هرگز نمی‌توانید به نیمکت نشین شدن عادت کنید اما من تسلیم نشدم و حتی بیشتر تمرین کردم.

آینده:  تصمیمم را در این باره گرفته‌ام اما نمی‌توانم هنوز چیزی به شما بگویم. همه چیز پس از فینال مشخص خواهد شد. اصرار نکنید چون پاسخی نمی‌دهم.

2026526

تونی کروس: بسیار ناراحت هستم. باعث تاسف است. من ۱۰ سال با او بازی کردم. او بازیکنی است که بیشتر از هر کس دیگری در دوران فوتبالم از بازی کردن کنارش لذت بردم. آینده من و تونی هیچ ربطی به هم نداشت. همیشه گفتم که دوست دارم در رئال مادرید بازنشسته شوم و این چیزیست که واقعا می‌خواهم اما نمی‌دانم که سال آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. این رویای من است و این جا خانه من است و این باشگاه زندگی من است. دوست دارم وداعی مانند کروس داشته باشم.

قهرمانی در اروپا: مردم فکر می‌کنند که ما به راحتی دورتموند را شکست خواهیم داد اما شرایط این طور نیست. ببینید که چه اتفاقی در دیدار لورکوزن و آتالانتا رخ داد. یا سیتی و یونایتد. ما باید به خوبی برای فینال آماده شویم و بهترین عملکرد را به نمایش بگذاریم.

توپ طلا: مطمئنا یکی از بازیکنان رئال برنده خواهد شد. مدعیان اصلی وینیسیوس و بلینگام و کروس هستند اما من امیدوار هستم که تونی برنده شود چون او دوست من است. 

بازنشستگی: نمی‌توانم بگویم چه زمانی چون باید ببینید که چه احساسی دارید اما در حال حاضر از نظر فیزیکی شرایط خوبی دارم و مطمئن هستم که می‌توانم هنوز در سطح اول فوتبال بازی کنم. به سن نگاه نکنید. 

پیوستن دخترش به بارسلونا: او کسی است که تصمیم نهایی را می‌گیرد اما من فکر نمی‌کنم که دوست داشته باشد به بارسلونا برود. او در حال حاضر در تیم خوبی بازی می‌کند. من بازی‌اش را خیلی دوست دارم اما حضور در رئال هنوز برایش زود است.

دیدگاه‌ها