کد خبر : 2024581 | 08 خرداد 1403 ساعت 08:53 | 19.8K بازدید | 4 دیدگاه

تصمیم میلان عوض شد: تمدید قرارداد ستاره فرانسوی

مدیران میلان قصد دارند قرارداد مایک مانیان، ستاره فرانسوی میلان، را به زودی تمدید کنند.

تصمیم میلان عوض شد: تمدید قرارداد ستاره فرانسوی

به گزارش "ورزش سه"، مانیان از زمانی که به عنوان جانشین جانلوییجی دوناروما در دروازه میلان قرار گرفت توانست عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی را در این تیم به نمایش بگذارد اما در چند هفته اخیر شایعاتی درباره قرار گرفتنش در فهرست فروش این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو به گوش می‌رسید.

حالا روزنامه گاتزتا دلو اسپورت خبر داده است که نظر مدیران این باشگاه در این باره تغییر کرده و آنها آماده هستند تا قرارداد جدیدی را با این بازیکن امضا کنند و حتی مایل هستند که دستمزد دریافتی از سوی او را به شکل قابل توجهی افزایش دهند.

1981383

این ستاره فرانسوی در حال حاضر سالانه ۳.۲ میلیون یورو دستمزد از این باشگاه دریافت می‌کند و از زمان پیوستن به میلان در سال ۲۰۲۱ تا به حال هرگز پیشنهاد تمدید قرارداد دریافت نکرده بود. هنوز مشخص نیست که قرار است دستمزد او تا چه حد افزایش پیدا کند اما انتظار می‌رود که به یکی از بالاترین دستمزدها در این تیم تبدیل شود.

تاکید استفانو پیولی و اولیویه ژیرو بر این که او می‌تواند به زودی نقش رهبر میلان را در رختکن ایفا کند باعث شد که مدیران این باشگاه به صورت جدی به فکر حفظ مانیان باشند و انتظار می‌رود که به زودی خبر تمدید قرارداد او به صورت رسمی منتشر شود.

دیدگاه‌ها