کد خبر : 2024569 | 08 خرداد 1403 ساعت 00:35 | 46.5K بازدید | 22 دیدگاه

انتخاب فلیک سرنوشت ستاره بارسا را تغییر می‌دهد

با اخراج ژاوی هرناندز و انتخاب هانسی فلیک به‌عنوان سرمربی بارسلونا، احتمال تمدید قرارداد رونالد آرائوخو بالا رفته است.

انتخاب فلیک سرنوشت ستاره بارسا را تغییر می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، پس از اخراج ژاوی هرناندز از بارسلونا و حضور هانسی فلیک در این باشگاه، انتظار می‌رود که سرنوشت چند بازیکن بلوگرانا دست‌خوش تغییراتی شود.

ژاوی در اواسط فصل اعلام کرد که از هدایت بارسلونا کنار خواهد رفت اما با اصرار مدیران و مذاکرات جدید تصمیم گرفت نظرش را تغییر دهد، با این حال پس از مصاحبه‌ای برخلاف میل خوان لاپورتا و اختلاف جدید، مدیران تصمیم به قطع همکاری گرفتند.

آنها هانسی فلیک را برای جانشینی ژاوی انتخاب کرده‌اند و او به‌زودی قراردادش را با باشگاه کاتالان امضا خواهد کرد. تغییری که می‌تواند آینده چند بازیکن را در باشگاه تغییر دهد.

برای مثال در صورت ماندن ژاوی، ممکن بود رابرت لواندوفسکی در لیست فروش گذاشته بود اما با آمدن فلیک و سابقه همکاری او با لوا، مهاجم لهستانی در بارسا خواهد ماند. مورد دیگر مربوط به ژوائو فلیکس است که ژاوی تمایلی به حفظ او نداشت اما نظر فلیک ممکن است متفاوت باشد.

یکی دیگر از کلیدی‌ترین تغییرات احتمالی پیرامون رونالد آرائوخو است که باشگاه‌های زیادی در اروپا به دنبال او هستند و انتظار می‌رفت با توجه به اینکه رابطه‌اش در بازی‌های پایانی فصل با ژاوی مورد خدشه قرار گرفته بود، پیشنهادات مناسب را در نظر بگیرد اما حالا با آمدن فلیک او تمدید قرارداد را به‌طور جدی بررسی می‌کند.

2027341

دیدگاه‌ها