کد خبر : 2024563 | 08 خرداد 1403 ساعت 00:26 | 90.1K بازدید | 85 دیدگاه

قهرمانی بدون شکست تثبیت شد

الهلال رسما روی دست استقلال مجیدی زد

الهلال با پیروزی برابر الوحده، قهرمانی بدون شکست خود در لیگ حرفه‌ای عربستان را قطعی کرد.

الهلال رسما روی دست استقلال مجیدی زد

به گزارش "ورزش سه"، آخرین هفته از رقابت‌های لیگ حرفه ای عربستان برگزار شد که طی آن، الهلال موفق شد به لطف گل ثانیه‌های پایانی الکساندر میتروویچ از سد حریف سرسخت خود الوحده عبور کرده و فصل را بدون شکست به پایان برساند.

ویدئو: 333928

الهلال که چند هفته قبل قهرمانی خود را مسجل کرده بود، در دقیقه 19 به گل نخست بازی دست یافت. ارسال سالم الدوساری به روی دروازه با ضربه سر محمد کنو وارد دروازه شد.

میزبان در دقیقه 77 به گل تساوی رسید. یک پاس در عمق به یحیی ناجی رسید و او در موقعیت تک به تک به محمد العویس موفق شد توپ را وارد دروازه کند تا بازی یک بر یک شود.

2027335

در شرایطی که بازی با نتیجه تساوی رو به پایان بود، حرکت محمد البریک از سمت راست و ارسال او به روی دروازه، با اشتباه گلر الوحده در خروج از دروازه همراه شد و الکساندر میتروویچ در دقیقه 2+90 گل پیروزی بخش الهلال را به ثمر رساند.

بدین ترتیب آبی پوشان پایتخت موفق شدند فصل را با قهرمانی بدون شکست به پایان برسانند تا برای دومین بار در تاریخ خود صاحب جام طلایی شوند. الهلال پیش از این نیز در فصل 2010 – 2011 موفق شده بود که بدون شکست قهرمان عربستان شود و یک بار دیگر این کار را تکرار کرد.

2027337

در لیگ برتر ایران نیز تنها یک بار و در لیگ نوزدهم استقلال توانست با هدایت فرهاد مجیدی بدون شکست قهرمان ایران شود.

دیدگاه‌ها