کد خبر : 2024531 | 08 خرداد 1403 ساعت 08:31 | 12.6K بازدید | 5 دیدگاه

پیشنهاد عجیب مونزا به آلگری: یک درخواست نیمه‌جدی!

آدریانو گالیانی، رئیس مونزا، به شوخی سمت سرمربی‌گری این باشگاه را به ماسیمیلیانو آلگری پیشنهاد داد.

پیشنهاد عجیب مونزا به آلگری: یک درخواست نیمه‌جدی!

به گزارش "ورزش سه"، پس از اخراج ماسیمیلیانو آلگری از یوونتوس، تعدادی از باشگاه‌های اروپایی و حتی عربستانی به دنبال این مربی هستند اما قابل توجه‌ترین پیشنهاد از سمت باشگاه مونزاست که مانند تیری در تاریکی است.

دوره دوم مربی ۵۶ ساله ایتالیایی در یوونتوس پس از پیروزی و سپس جنجال در جام حذفی ایتالیا مقابل آتالانتا در ۱۵ مه، به پایان رسید و حالا او به دنبال انتخاب تجربه‌ای جدید است.

ایجنت آلگری اخیراً با نمایندگان الاتحاد ملاقات کرده است، اما جیووانی گالئونه، دوست نزدیک و مشاور او، پیشنهاد کرد که او همچنان در اروپا بماند. آلگری همچنین ممکن است پس از اخراج از یووه با این باشگاه یک نبرد حقوقی داشته باشد.

2024863

مونزا به آلگری پیشنهاد داد؟
پس از کنار رفتن رافائله پالادینو از هدایت مونزا، گالیانی و مدیران این باشگاه به دنبال انتخاب مربی جدیدی هستند. گفته می‌شود الساندرو نستا و آلسیو دیونیسی خود را به آنها پیشنهاد کرده‌اند و نام آندره‌آ پیرلو نیز ممکن است به‌عنوان نامزد ظاهر شود اما جالب‌ترین گزینه آلگری است که طبق گفته گالیانی یک گزینه نیمه‌جدی و نیمه‌شوخی است!

او در این مورد گفت: «شاید به سراغ آلگری برویم. می‌خواهم به او پیشنهاد دهم اما می‌دانم که ما رد می‌شویم و توانایی پرداخت حقوق او را نداریم اما پیشنهاد من نیمه‌شوخی است. فقط اگر واقعاً بخواهد ما را قبول کند با او مذاکره می‌کنیم.»

دیدگاه‌ها