کد خبر : 2024526 | 07 خرداد 1403 ساعت 22:36 | 56.2K بازدید | 30 دیدگاه

خداحافظی احساسی آنتونی مارسیال

می‌روم اما یونایتد همیشه در قلبم می‌ماند

آنتونی مارسیال با بیانیه‌ای احساسی جدایی خود از منچستریونایتد را تایید کرد.

می‌روم اما یونایتد همیشه در قلبم می‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، آنتونی مارسیال، مهاجم منچستریونایتد، تایید کرد که در پایان قراردادش در تابستان از این تیم جدا خواهد شد. او به دوران 9 ساله خود در الدترافورد پایان می‌دهد، جایی که طی 317 بازی، 90 گل به ثمر رساند و 47 پاس گل داد.

او در اینستاگرامش ویدیویی از اتفاقات مهم خود با پیراهن منچستریونایتد را به همراه پیامی احساسی خطاب به هواداران منتشر کرد.

مارسیال نوشت: "با احساسات فراوان امروز برای خداحافظی با شما نامه می‌نویسم. پس از 9 سال باورنکردنی در باشگاه، زمان آن فرا رسیده که صفحه جدیدی در حرفه خود باز کنم. از زمانی که در سال 2015 وارد باشگاه شدم، این افتخار بزرگ را داشتم که این پیراهن را بپوشم و در مقابل شما، بهترین هواداران جهان بازی کنم!

در روزهای خوب و سخت، شما یک حامی همیشگی بوده‌اید. اشتیاق و وفاداری شما برای من یک منبع همیشگی انگیزه بوده است. من می‌خواهم از صمیم قلبم از شما برای تمام کارهایی که برای من انجام داده‌اید، تشکر کنم.

2027282

شعارها، تشویق و عشق شما به باشگاه خاطراتی هستند که برای همیشه در قلب من حک می‌شود. همچنین می‌خواهم از همه هم‌تیمی‌هایم، کادرفنی و همه اعضای باشگاهی که در طول 9 سال حضورم در اینجا با آن‌ها آشنا شده‌ام، تشکر کنم. افتخار می‌کنم که توانستم این تجربه را با شما به اشتراک بگذارم.

منچستریونایتد همیشه در قلب من خواهد بود. این باشگاه اثر خود را در دوران حرفه‌ای من به جا گذاشته و به من فرصتی باورنکردنی برای بازی در مقابل شما ارائه کرده است. می‌روم تا چالش‌های جدیدی را تحمل کنم، همیشه یک شیطان سرخ خواهم بود و نتایج باشگاه را با اشتیاق دنبال خواهم کرد. باز هم برای همه چیز از شما متشکرم و به زودی شما را می‌بینم. با عشق، آنتونی مارسیال."

این بازیکن 28 ساله پس از انجام عمل جراحی کشاله ران، از ماه دسامبر برای یونایتد بازی نکرد. او قبل از بازی‌های پایانی فصل به تمرینات بازگشت، اما اریک تن هاخ از او در ترکیب اصلی استفاده نکرد.

دیدگاه‌ها