کد خبر : 2024510 | 07 خرداد 1403 ساعت 21:27 | 84.6K بازدید | 27 دیدگاه

بعد از طارمی: کونسیسائو هم از پورتو رفتنی شد

سرجیو کونسیسائو پس از هفت سال به همکاری با پورتو پایان می‌دهد و این باشگاه را ترک خواهد کرد.

بعد از طارمی: کونسیسائو هم از پورتو رفتنی شد

به گزارش "ورزش سه"، پورتو شب گذشته در فینال جام حذفی پرتغال با نتیجه 2-1 مقابل اسپورتینگ برنده شد و جام را بالای سر برد. پس از این بازی سرجیو کونسیسائو اعلام کرد که تصمیم خود درباره آینده را گرفته و آن را به باشگاه اعلام خواهد کرد.

در همین رابطه نشریه پرتغالی آبولا دقایقی قبل تایید کرد تصمیمی که کونسیسائو گرفته مبنی جدایی او از این باشگاه پس از هفت فصل است.

بر اساس اعلام این نشریه معتبر، سرمربی پورتو به زودی تصمیم را به هواداران اعلام می‌کند و راه را برای آندره ویلاش بوآش، رئیس جدید باشگاه برای انتخاب جانشین او باز می‌گذارد.

2027232

به این ترتیب دوران سرجیو کونسیسائو به عنوان مربی پورتو که هفت سال به طول انجامید و با 11 جام همراه بود، به پایان می‌رسد.

این مربی قبلاً نشانه‌‌هایی از احتمال وقوع خداحافظی با پورتو به جا گذاشته بود. او پس از قهرمانی شب گذشته گفت: "با توجه به جام قهرمانی، من به تمام تیم، تیم پزشکی، تیم‌های پشتیبانی، تدارکات و کارکنان باشگاه... تبریک فراوان می‌گویم.

ما از نظر تعداد عناوین با بنفیکا برابر شده‌ایم، بنابراین امیدوارم سوپرجام در 3 آگوست را هم به دست بیاوریم و یک بار دیگر پورتو را به عنوان پرافتخارترین باشگاه پرتغال معرفی کنیم.

به همه تبریک می‌گویم، امیدوارم همچنان پیراهن پورتو را گرامی بدارید، چیزی که همه ما بیشتر از همه می‌خواهیم و به عنوان حرف آخر برای نقش سرجیو کونسیسائو برای هفت سال فوق العاده یک تشکر ویژه از شما دارم و بسیار سپاسگزارم."

دیدگاه‌ها