کد خبر : 2024503 | 07 خرداد 1403 ساعت 21:06 | 21.6K بازدید | 4 دیدگاه

ترکیب عجیب الهلال در آخرین بازی فصل

الهلال با بازیکنان ذخیره خود در آخرین بازی فصل به مصاف الوحده می‌رود.

ترکیب عجیب الهلال در آخرین بازی فصل

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته سی و چهارم و پایانی رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان، تیم فوتبال الهلال در استادیوم ملک عبدالعزیز شهر طائف به مصاف میزبان خود الوحده می‌رود که در رتبه سیزدهم جدول رده بندی قرار گرفته است.

با وجود اینکه الهلال تلاش می‌کند تا بدون شکست و با جام طلایی فصل را به پایان برساند، اما ژرژ ژسوس برای این مسابقه تصمیم گرفته تا به بازیکنان ذخیره خود میدان بدهد.

او برای این مسابقه یاسین بونو را از لیست تیم خارج کرده و محمد العویس درون دروازه قرار گرفته است. با نیمکت نشینی علی البلیهی، امشب این حسان تمبکتی است که زوج کالیدو کولیبالی را در خط دفاعی تشکیل داده است.

در سمت راست و چپ نیز یاسر الشهرانی و سعود عبدالحمید نیمکت نشین شده‌اند تا محمد البریک و رنان لودی برای قهرمان عربستان به میدان بروند.

2027219

ژسوس برای این بازی به روبن نوس استراحت داده و ساویچ نیز روی نیمکت حضور دارد تا سلمان الفرج به همراه محمد کنو در مرکز میدان برای آبی‌های ریاض به میدان بروند.

محمد القحطانی جلوتر از دو هافبک مرکزی بازی می‌کند. سالم الدوسری نیز در پست وینگر چپ به کار گرفته شده و عبدالله الحمدان نیز وینگر راست الهلال است. صالح الشهری نیز تک مهاجم تیم است.

از آنجایی که الهلال باید چند روز دیگر در فینال جام حذفی به مصاف النصر برود، علاوه بر بازیکنانی که در بالا ذکر شد، به الکساندر میتروویچ نیز استراحت داده و مالکوم نیز به طور کلی از لیست تیم کنار گذاشته شده است.

دیدگاه‌ها