کد خبر : 2024461 | 07 خرداد 1403 ساعت 17:42 | 43.9K بازدید | 24 دیدگاه

توافق نهایی: مربی جدید میلان مشخص شد

باشگاه میلان با پائولو فونسکا به توافق رسیده و قرار است به زودی قرارداد سرمربی جدید روسونری امضا شود.

توافق نهایی: مربی جدید میلان مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، میلان با پائولو فونسکا روی قراردادی سه ساله به توافق رسیده و این مربی پرتغالی پس از بازگشت از استرالیا قراردادش را با روسونری امضا خواهد کرد.

فونسکا سرمربی جدید میلان در فصل 25-2024 خواهد بود و کالچومرکاتو گزارش داد که مربی سابق رم با امضای قراردادی سه ساله در سن سیرو موافقت کرده است. دستمزد او سالانه 3 میلیون یورو به اضافه سایر بندهای قرارداد خواهد بود.

تمام منابع ایتالیایی مدعی شدند که این مربی پرتغالی نامزد جانشینی استفانو پیولی بود و طبق گزارش کالچومرکاتو، فونسکا به‌زودی قراردادش را با این باشگاه امضا خواهد کرد.

2027145

بازیکنان میلان برای شرکت در یک تورنمنت دوستانه به استرالیا رفته‌اند و در آنجا با تیم رم هم دیدار خواهند کرد. دانیله بونرا هدایت میلان را در استرالیا بر عهده خواهد داشت.

قرارداد فونسکا با لیل در ژوئن 2024 به پایان می‌رسد و ظاهراً این مربی پرتغالی پیشنهاد المپیک مارسی را به دلیل بازگشت به سری A رد کرده است.

باشگاه میلان در هفته گذشته تایید کرد که استفانو پیولی پس از پنج فصل حضور در میلان این باشگاه را ترک خواهد کرد. پیولی به همراه این تیم به قهرمانی در سری A دست پیدا کرده بود و همچنین تجربه صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را داشت.

دیدگاه‌ها