کد خبر : 2024399 | 08 خرداد 1403 ساعت 04:11 | 16.3K بازدید | 6 دیدگاه

آلبرتو فصل بعد آماده بازی در قطر

الدحیل و السد در فکر جذب هافبک لاتزیو

لوئیز آلبرتو برای فصل بعد قرار است راهی یکی از دو تیم مطرح فوتبال قطر شود و سال‌های پایانی فوتبالش را در خاورمیانه بگذارند.

الدحیل و السد در فکر جذب هافبک لاتزیو

به گزارش "ورزش سه"، فصل 2023/24 برای لاتزیو به پایان رسید و شب گذشته در شرایطی که هواداران خودشان را برای مراسم خداحافظی با فلیپه اندرسون وینگر برزیلی تیمشان آماده می‌کردند، لوئیز آلبرتو هافبک اسپانیایی لاتزیو در تصمیمی عجیب و حیرت‌آور پیش از شروع نبرد با ساسولو اعلام کرد که در تابستان قرار است از لاتزیاله‌ها جدا شود.

این موضوع بسیار برای هوادارانی که مثلث سرگی میلینکوویچ ساویچ-لوئیز آلبرتو-چیرو ایموبیله را در 6 سال اخیر تماشا کرده‌اند بسیار سخت است چرا که برای فصل بعد تنها ایموبیله است که از آن تیم خاص سیمونه اینزاگی هنوز در جمع بیانکوچلستی حضور دارد. هواداران در پاس زحمات فو‌ق‌العاده آلبرتو که با توجه به خلاقیت بالایی که داشت از او به عنوان Mago della Lazio (جادوگر لاتزیو) یاد می‌کردند و هواداران این تیم برای خداحافظی از او، بنری بسیار زیبا به ورزشگاه برده بودند که روی آن نوشته شده بود: توپ را به لوئیز بسپار و لذت ببر!

2027073

آلبرتو اکنون در دو راهی السد و الدحیل قرار گرفته که البته شرایط الدحیل برای جذب او بهتر از رقیبش محسوب می‌شود اما از آن طرف، قرمزهای قطری که در کسب سهمیه لیگ نخبگان آسیا و لیگ قهرمانان آسیا ناکام بوده‌اند، در این دوئل مقداری شرایطشان تغییر کرده است.

لازم به ذکر است آلبرتو با توجه به قراردادی که در زمان جدایی‌اش از لیورپول با لاتزیو بست، قرار است 30 درصد مبلغ انتقالش به باشگاه لیورپول برسد. 

آلبرتو در لاتزیو یک کوپا ایتالیا و دو قهرمانی سوپرکاپ را تجربه کرد و با ثبت 52 گل و 79 پاس گل در 307 بازی یکی از چهره‌های خاص تاریخ این تیم محسوب می‎شود و همچنین از زمان حضور او در سری آ، تنها دیبالا و ایلیچیچ پاس گل بیشتری نسبت به او در این لیگ ثبت کردند تا آلبرتو در تاریخ سری آ هم به عنوان یک چهره خاص اسپانیایی جاودانه بماند.

دیدگاه‌ها