کد خبر : 2024392 | 07 خرداد 1403 ساعت 13:04 | 15.9K بازدید | 19 دیدگاه

جدایی ستاره اسپانیایی از لیگ ایران:

از آخرین نمایش‌های تورس لذت ببرید!

روبرتو تورس قصد ندارد پس از پایان لیگ فوتبالش را در لیگ برتر ایران ادامه دهد.

از آخرین نمایش‌های تورس لذت ببرید!

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو تورس ستاره اسپانیایی گل‌گهر سیرجان فصل آینده در فوتبال ایران حضور نخواهد داشت و دو بازی آخر لیگ و مسابقات جام حذفی آخرین روزهای حضور او در ایران خواهد بود.

این ستاره اسپانیایی که توسط جواد نکونام در نیم فصل مسابقات جذب فولاد شد، یک نیم فصل در فولاد خوزستان و یک فصل در گل‌گهر سیرجان به میدان رفت و یکی از بازیکنان تاثیرگذار این دو تیم در روند مسابقات آنها بود.

اولین بازی روبرتو تورس در فوتبال ایران مقابل پرسپولیس انجام شد و در همان مسابقه اولین گل خودش را به زیباترین شکل ممکن وارد دروازه پرسپولیس کرد تا شروع فوق‌العاده‌ای داشته باشد، او در ادامه مسابقات 1 گل دیگر و 2 پاس گل برای فولاد ثبت کرد.

1798558

روبرتو تورس مورالس بعد از کش‌و‌قوس‌های چند هفته پس از شروع لیگ برتر جذب باشگاه گل‌گهر شد و از هفته هفتم برای این تیم به میدان رفت و در بیست مسابقه‌ای که برای این تیم به میدان رفته 5 گل و 6 پاس گل ارسال کرده تا آمار فوق‌العاده‌ای از خودش به جای بگذارد.

این ستاره باتجربه اسپانیایی که سابقه سال‌ها حضور در لالیگا را در کارنامه خود دارد قصد ادامه دادن فوتبال خود در لیگ برتر ایران را ندارد و بعد از انجام دادن چند مسابقه آینده لیگ و حذفی ایران از گل‌گهر سیرجان جدا خواهد شد.

تورس می‌تواند با درخشش در مسابقات لیگ و به ویژه جام حذفی با قهرمانی فوتبال ایران را ترک کند و خاطره خوشی را از حضور در ایران برایش باقی بماند، این بازیکن فردا در دیدار حساس مقابل استقلال به مصاف هم‌تیمی و سرمربی سابقش جواد نکونام خواهد رفت.

دیدگاه‌ها