کد خبر : 2024365 | 07 خرداد 1403 ساعت 11:36 | 24.1K بازدید | 19 دیدگاه

اشک‌های ستاره میلان: همیشه در قلبم هستید!

اولیویه ژیرو، ستاره فرانسوی میلان، در حالی که اشک می‌ریخت به بهترین شکل با هواداران این تیم خداحافظی کرد.

اشک‌های ستاره میلان: همیشه در قلبم هستید!

به گزارش "ورزش سه"، میلان این هفته برای آخرین بار در رقابت‌های این فصل سری آ به میدان رفت و در یک بازی جذاب برابر سالرنیتانا به تساوی ۳-۳ رسید اما چشمان خیس و احساساتی بسیاری که در پایان این دیدار دیده شد به‌خاطر خداحافظی سیمون کیائر و ژیرو بود.

ژیرو در طول دوران حضورش در میلان روزهای خوبی را سپری کرد و در حالی که مشغول تماشای هواداران، هم تیمی‌ها و دیگر افراد در زمین بود نتوانست جلوی اشک‌هایش را بگیرد و به شدت احساساتی شد تا نشان دهد که جدایی از این تیم برایش بسیار دشوار است.

گوینده ورزشگاه از او دعوت کرد که وارد زمین شود و این بازیکن بلافاصله به سمت زلاتان ابراهیموویچ و دیگر مدیران میلان دوید که پیراهنی را به یادگار به او اهدا کردند. ژیرو سپس میکروفون را گرفت و گفت: «از باشگاه و مدیران به‌خاطر اعتمادی که به من داشتند سپاسگزارم.

2027029

ممنونم ایبرا و از همه به‌خاطر این که مثل یک برادر در این خانواده از من استقبال کردند ممنونم. من همچنین دوست دارم از آقای پیولی به‌خاطر اعتماد و حمایتی که در لحظات سختی که با هم سپری کردیم به من داشت ممنونم. این که در آن لحظات متحد بمانیم بسیار مهم بود.»

هواداران میلان در تمامی این لحظات مشغول تشویق کردن او بودند و او در طول این سخنرانی بارها سکوت کرد تا بار دیگر فریادشان را بشنود و سپس ادامه داد: «ما سال‌های بسیار خوبی و باورنکردنی را کنار هم تجربه کردیم که یکی از بهترین احساساتم در طول دوران حرفه‌ای بود. از همه بالاتر می‌خواهم از هم تیمی‌هایم تشکر کنم. ما یک خانواده و یک تیم هستیم. ممنونم پسرها.

این فریادها همیشه در قلب من می‌ماند. وقتی کوچک بودیم، من و کیائر رویای حضور در این میلان را داشتیم. امروز هم تیمی‌هایم و من مسیری را طی می‌کنیم که باعث افتخار ماست. از همه سپاسگزارم. هرگز میلان را فراموش نخواهم کرد. زنده باد میلان!»

دیدگاه‌ها