کد خبر : 2023968 | 05 خرداد 1403 ساعت 21:47 | 17K بازدید | 11 دیدگاه

تن‌نازی ستاره جوان دور از تهران و قائمشهر؛

سه مهاجم سپاهان بهترین پاس گل فصل را سوزاندند!

محمدجواد حسین‌نژاد یکی از تعویضی‌های سپاهان در نیمه دوم دیدار برابر هوادار بود و به شدت بازی را تحت تاثیر حضور خود قرار داد.

سه مهاجم سپاهان بهترین پاس گل فصل را سوزاندند!

به گزارش "ورزش‌ سه"، حسین نژاد که پس از مصدومیت هنوز نتوانسته جایگاه اصلی خود را در ترکیب طلایی پوشان اصفهانی پیدا کند، در مصاف با هوادار یکبار دیگر از روی نیمکت کار را آغاز کرد ولی در اواسط نیمه دوم وارد زمین شد تا به خط میانی طلایی پوشان تحرک و سرعت بیشتری در طراحی ضدحملات ببخشد.

سپاهان در نیمه دوم دیدار برابر هوادار با توجه به ثبت دو گل در نیمه اول محتاطانه بازی می.کرد. شاگردان مورایس عقب نشسته بودند و به دنبال طراحی ضدحملات بودند و به خوبی هم توانستند از این حربه برای ایجاد موقعیت گلزنی استفاده کنند ولی مهاجمین این تیم بی دقت بودند و اگر اینطور نبود حداقل یک گل دیگر در نیمه دوم وارد دروازه آرشا شکوری می‌شد.

اما یکی از چشم‌نوازترین صحنه‌های مسابقه دیدار سپاهان و هوادار جایی بود که محمدجواد حسین‌نژاد یکبار دیگر پا به توپ شد و با سرعت زیاد از میانه زمین به سمت دروازه هوادار حمله کرد. در این مسیر دو بازیکن بنفش پوش سعی کردند سد راه او بشوند که او با تکنیک خاص و مثال زدنی خود و با تغییر جهتی که بدنش داد، از آنها عبور کرد و توپ را در موقعیت تک به تک برای شهریار مغانلو ارسال کرد.

2026335

این پاس حسین‌نژاد می‌توانست یکی از دیدنی‌ترین پاس گل‌های فصل شود، اما در حالی که سه بازیکن سپاهان فرصت تصاحب توپ را داشتند، قاطی کردن عیسی عباس با رامین رضائیان و شهریار مغانلو که موقعیت به مراتب بهتری داشتند، سبب تعلل مهاجمین طلایی پوش و از دست رفتن این موقعیت ویژه شد.

حسین‌نژاد در اولین فصلی که فرصت بازی با پیراهن سپاهان را پیدا کرد به دلیل حواشی ریز و درشت اطراف این تیم نتوانست توانایی‌های خود را به رخ بکشد، اما او همچنان دو بازی دیگر در لیگ و همینطور جام حذفی را در پیش دارد و سال‌های درازی برای درخشش در پیش او قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها