کد خبر : 2023881 | 05 خرداد 1403 ساعت 15:04 | 20K بازدید | 16 دیدگاه

ادامه بدشانسی‌های گل‌گهر این بار با یک خبر!

تیم فوتبال گل‌گهر پس از باخت تلخی که در خانه و برخلاف جریان بازی مقابل آلومینیوم تجربه کرد، با یک خبر بد دیگر هم روبرو شد.

ادامه بدشانسی‌های گل‌گهر این بار با یک خبر!

به گزارش "ورزش‌سه"، قرعه‌کشی مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی برگزار شد و چهار تیم سپاهان، گل‌گهر، آلومینیوم و مس رفسنجان طبق قرعه‌کشی متوجه شدند که در کدام شهر باید به میدان بروند.

بر این اساس دیدار سپاهان و گل‌گهر طبق قرعه باید در ورزشگاه نقش جهان برگزار شود و آلومینیوم هم در خانه به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت.

شاید اگر مصاف گل‌گهر و سپاهان که هر دو در بازی مرحله یک چهارم نهایی در ورزشگاه اختصاصی خود به میدان رفتند و موفق به کسب پیروزی شدند، بنابر قرعه در سیرجان برگزار می‌شد، شرایط برای گل‌گهری‌ها بهتر می‌شد و آنها می‌توانستند امیدواری بیشتری به موفقیت در این رقابت سخت داشته باشند.

به هر ترتیب اما این روزها شانس با گل‌گهر اصلا یار نیست و آنها با وجود بازی‌های خوبی که ارائه می‌کنند و موقعیت‌های خوبی که می‌سازند، در کسب نتیجه اصلا موفق نیستند و حالا قرعه هم با آنها یار نبود و باید دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی را در ورزشگاه نقش جهان مقابل یکی از پرستاره‌ترین تیم‌های لیگ برتر برگزار کنند.

دیدگاه‌ها