کد خبر : 2023805 | 05 خرداد 1403 ساعت 09:57 | 56.2K بازدید | 22 دیدگاه

پیروانی اشک‌هایش را بعد از کامبک پنهان نکرد

این شاید یکی از رؤیایی‌ترین شب‌های دوران فوتبالی مردی بود که خاطرات تلخ و شیرین زیادی را طی سال‌ها حضور در پرسپولیس تجربه کرده بود.

پیروانی اشک‌هایش را بعد از کامبک پنهان نکرد

به گزارش "ورزش سه"، مدیر تیم پرسپولیس در ثانیه‌های پایانی بازی مقابل استقلال خوزستان و بعد از گل برتری این تیم کاملا از خود بی‌خود و احساسی شده بود. برای مدافعی که روزگاری توانسته بود یکی از مهمترین گل‌های دوران فوتبالی‌اش را در دربی فینال حذفی مقابل استقلال به ثمر برساند، شاید پیروزی مقابل استقلال خوزستان در شرایط عادی نمی‌توانست چندان بااهمیت تلقی شود، اما روند بازی به شکلی رقم خورد که او را هم کاملا احساسی کرد.

افشین پیروانی که شب سختی را در استادیوم آزادی تجربه کرد و با توجه به روند بازی و التهاب روی نیمکت دو تیم، بارها مجبور به واکنش و ایجاد نظم برای تمرکز بیشتر بازیکنان و دیگر اعضای تیم شده بود، بعد از گل برتری پرسپولیس با چشمانی اشک‌بار سوژه عکاسان و تصویربرداران کنار زمین شده بود و این در حالی بود که در تلاش بود این اتفاق را پنهان کرده و کار را در ثانیه‌های پایانی بازی دنبال کند.

مدیر تیم پرسپولیس که در این بازی حتی در صحنه‌هایی در نقش توپ جمع کن ظاهر شد تا بازی روند سرعتی به خود بگیرد و تیم در تلاش بیشتر برای جبران سه گل دریافتی باشد، در پایان بازی از این جدال به عنوان یکی از خاطره‌انگیزترین دیدارهای دوران فوتبالی خود در طول سالیان بازی، مدیریت و سرپرستی تیم یاد کرد و آن را به قاب خاطرات شیرین‌ خود سنجاق زد.

دیدگاه‌ها