کد خبر : 2023713 | 04 خرداد 1403 ساعت 23:37 | 92.6K بازدید | 16 دیدگاه

بازیکن حریف را با اسم کوچک صدا می‌کنند:

بعد از گل سوم تمام سوت‌های داور برگشت

محمود مطلق‌زاده اعتراض‌ شدیدی نسبت به عملکرد داور بازی با پرسپولیس داشت.

بعد از گل سوم تمام سوت‌های داور برگشت

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان تیم فوتبال استقلال خوزستان به شدت نسبت به داوری بازی با پرسپولیس گلایه داشت و اعتقاد دارد زمانی که این تیم سه بر صفر پیش افتاد، شرایط داوری مسابقه تغییر کرده است.

محمود مطلق‌زاده درباره شرایط مسابقه و داوری گفت: بازی خوبی بود و هر دو تیم بازی خوبی کردند اما چند هفته است که در حق تیم ما اجحاف می‌شود، ما آمدیم بازی کردیم و سه هیچ از تیم صدرنشین پرسپولیس جلو افتادیم اما بعد از این اتفاق تمام سوت‌های داور برگشت.

کاپیتان استقلال خوزستان داد در ادامه گفت: مگر می‌شود هفته قبل هم تیم ما پنالتی داد و اخراجی داشت، برای دیگر تیم‌ها هم اینطور پنالتی می‌گیرند و بازیکن را اخراج کنند، خیلی غیر طبیعی بود، لیگ به جاهای حساس رسیده و این مدل داوری کردن برای سطح لیگ ما پایین است.

مطلق‌زاده ادامه داد: امروز همه کسانی که آمدند از بازی لذت بردند، ما و پرسپولیس هجومی بازی کردیم اما چه اتفاقی افتاد؟ انتقاد ما به نحوه داوری‌هاست، ما سال‌ها فوتبال بازی می‌کنیم و متوجه می‌شویم، انگار به آنها گفتند، با قصد و غرض داوری می‌کنند!

کاپیتان تیم استقلال خوزستان در حالی که به شدت عصبانی بود گفت: یک مدلی رفتار می‌کنند که تعجب می‌کنم، به بازیکن ما می‌گویند بتمرگ و بلند شو و بازیکن تیم حریف را با اسم کوچک صدا می‌کنند و می‌گویند بفرما!

او در انتهای صحبت‌هایش گفت: اجازه بدهید که هر تیمی که شایسته است در لیگ بماند و هر تیمی شایسته است قهرمان شود، مگر ما ناراحت می‌شویم استقلال یا پرسپولیس در اوج شایستگی قهرمان شوند، ولی یک اتفاقاتی می‌افتد که صدای خیلی از تیم‌ها درمی‌آید، داوری در سطح لیگ برتر ایران نیست، پس کی‌ می‌خواهید VAR را وارد کنید؟

دیدگاه‌ها