کد خبر : 2023709 | 04 خرداد 1403 ساعت 23:39 | 31.9K بازدید | 0 دیدگاه

حسینی: برای خودمان بازی کردیم نه سرنوشت قهرمانی

محمدرضا حسینی می‌گوید نساجی با این روند لیاقت رتبه‌های بالاتر را دارد.

حسینی: برای خودمان بازی کردیم نه سرنوشت قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا حسینی، بازیکن نساجی پس از بازی مقابل استقلال گفت: خیلی برایمان سخت و پرفشار بود ولی حضور پرشور هواداران‌مان خیلی به ما کمک کرد که بتوانیم یک فوتبال قوی و محکم را بازی کنیم. این یک امتیاز خیلی در ادامه راه برایمان حیاتی بود و یک مقدار فشار را از رویمان برداشت. من از هواداران‌مان تشکر ویژه می‌کنم که ۹۰ دقیقه پشت‌مان بودند و تشویق‌مان کردند.

حسینی از جو ورزشگاه و تشویق‌های هواداران نساجی گفت: واقعا امروز حضور و تشویق‌هایشان از دقیقه یک تا آخر بازی خیلی به ما کمک کرد. بازی خیلی سنگینی بود و استقلال هم خیلی تیم خوب و با کیفیتی بود. من فکر می‌کنم یک امتیاز خیلی مهم را از استقلال گرفتیم.

ویدئو: 333649

او درباره تغییر سرنوشت قهرمانی با این مساوی گفت: نمی‌شود گفت سرنوشت را تغییر دادیم. ما برای خودمان بازی می‌کردیم و نیاز به امتیاز داشتیم تا در این دو هفته آخر شرایط خوبی داشته باشیم. دو هفته دیگر باقی مانده و هنوز چیزی مشخص نیست.

او از آمادگی ذهنی تیمش گفت: تیم ما روند رو به رشدی دارد. ۶ هفته‌ قبل که با هم صحبت می‌کردیم شما می‌پرسیدی که آیا نساجی می‌ماند و من می‌گفتم نساجی برای ماندن بازی نمی‌کند، نساجی با این فوتبال دارد برای رتبه‌های بالاتر بازی می‌کند و برای جایی که لیاقتش را دارد می‌جنگد.

دیدگاه‌ها