کد خبر : 2023700 | 04 خرداد 1403 ساعت 23:18 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

سرنوشت قهرمانی دست خودمان است؛

ترابی: با هیچ تیمی صحبت نکرده‌ام

وینگر پرسپولیس می‌گوید بعد از پایان دو بازی باقیمانده در مورد آینده‌اش تصمیم می‌گیرد.

ترابی: با هیچ تیمی صحبت نکرده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، مهدی ترابی، ستاره پرسپولیس، پس از دیدار دراماتیک با استقلال خوزستان در ابتدا گفت: یک تبریک ویژه می‌گویم به آنهایی که برای این مسابقه آمدند و خداراشکر ناامید به خانه‌هایشان برنگشتند. فکر نمی‌کردیم واقعا بازی اینقدر سخت شود اما خوب به بازی برگشتیم و خدا را هزار مرتبه شکر که دل همه را شاد کردیم.

ویدئو: 333646

او در مورد عصبانیت و شعارهای هواداران بعد از گل سوم حریف گفت: شاید چند ثانیه این اتفاق افتاد. ما ناامید نشدیم و امیدوارم آنها هم ناامید نشوند چون ممکن است سال دیگر بازهم در چنین شرایطی قرار بگیریم. اینجا پرسپولیس است و هر کاری از پرسپولیس برمی‌آید.

ترابی در مورد تمدید قراردادش گفت: حالا بازی‌ها تمام شود. فعلا از بازی‌ها لذت می‌بریم. دو تا بازی دیگر داریم.

وینگر پرسپولیس ادامه داد: الان چرخید و سرنوشت قهرمانی دست ما افتاد. باید تمرکز زیادی بگذاریم. بازی شمس آذر فوق العاده سخت‌تر است و همه کادر و بچه‌ها می‌دانند و تلاش‌مان را می‌کنیم که سربلند بیرون بیاییم.

مهدی ترابی در مورد شایعه‌ای مبنی بر اینکه او اولین جدا شده پرسپولیس است، گفت: هنوز هیچ صحبتی نشده و چنین چیزی هم تا الان اتفاق نیفتاده و امیدوارم باشگاه چاره خوبی بیندیشد. بچه‌ها از پارسال طلب دارند ولی یک برد خوب آوردیم و نمی‌خواهم حرفی بزنم که ناراحت شوند.

ترابی در مورد پیشنهاد تیم‌های صنعتی گفت: با هیچ تیمی ما صحبت نکرده‌ایم. ما نمی‌دانیم مدیران چجوری تیم می‌بندند. بعد از این دو بازی صحبت می‌کنیم.

دیدگاه‌ها