کد خبر : 2023699 | 04 خرداد 1403 ساعت 23:19 | 31.1K بازدید | 2 دیدگاه

عالیشاه: فقط رفتیم که شرمنده هواداران نباشیم

امید عالیشاه از ذهنیت بازیکنان پرسپولیس پیش از شروع نیمه دوم بازی با استقلال خوزستان صحبت کرد.

عالیشاه: فقط رفتیم که شرمنده هواداران نباشیم

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه، کاپیتان پرسپولیس، پس از پیروزی شیرین این تیم برابر استقلال خوزستان با نتیجه 4 بر 3، در گفتگو با خبرنگاران گفت: در بین نیمه گفتیم حالا که بازی را باختیم، اما تلاش کنیم که جبران کنیم. خدا کمک کرد که چهارمی را زدیم و دست تک تک هواداران را می‌بوسیم که صبوری به خرج دادند. امشب باید این خوشحالی تمام شود چون هیچ چیزی تمام نشده است و باید به بازی آینده فکر کنیم.

او ادامه داد: ما تمام توانمان را می‎‌گذاریم و برای پرسپولیس می‌جنگیم. تا روزی که برای پرسپولیس بازی کنیم مطمئن باشید با حداکثر توان بازی خواهیم کرد. در رختکن اتفاق خاصی نیفتاد و واقعا باورمان نمی‌شد. غافلگیر شدیم اما در بین دو نیمه و زمانی که وارد زمین شدیم، تیم را جمع کردیم و گفتیم 3 بر صفر که عقب هستیم، حداقل از بازی لذت ببریم و فدای سرمان که چند تا زدیم. حداقل خیالمان راحت باشد که تلاش کردیم. امیدوار هستم دیگر چنین اتفاقاتی نیفتد.

ویدئو: 333645

عالیشاه درباره دست‌کم گرفتن استقلال خوزستان گفت: غافلگیر شدیم. گل اول یک اشتباه بود اما بعد از گل دوم غافلگیر شده بودیم. در هر صورت تشکر می‌کنم از هواداران چون مستحق این برد بودند.

وی افزود: تک تک تیم ما چه داخل زمین و چه خارج زمین، می‌دانند که پیراهن کدام تیم را پوشیدند ومن خودمم هر بازی که نیمکت نشین بودم، به داخل زمین که آمدم تمام توانم را گذاشتم چون برای پرسپولیس بازی می‌کنیم. خوشحالی امشب باید تمام شود و فقط به آینده فکر کنیم. پنالتی این بازی را همه گفتند پنالتی بود و خطایی که روی اوستون بود هم پنالتی بود.

دیدگاه‌ها