کد خبر : 2023663 | 04 خرداد 1403 ساعت 22:37 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

ویسی: خوزستانی و جانانه بازی کردیم

سرمربی تیم فولاد خوزستان به تمجید از عملکرد تیمش پرداخت و شیوه بازی آنها را خوزستانی عنوان کرد.

ویسی: خوزستانی و جانانه بازی کردیم

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان با نتیجه یک بر صفر موفق شد از سد ذوب آهن اصفهان بگذرد و عبدالله ویسی، سرمربی این تیم، در نشست خبری بعد از بازی، اظهار داشت: یک بازی جانانه، تاکتیکی، خوب و خوزستانی را داشتیم و مردم از این بازی لذت بردند. ما بدهکار مردم و باشگاه بودیم. مردیم تا بردیم. دیر شد ولی به‌جا و به‌موقع بود و می‌توانستیم زودتر ببریم که اینگونه نشود.

ویدئو: 333621

او ادامه داد: ممنون هستم که تا این لحظه ما را تحمل کردند که این برد را بیاوریم و دو فینال دیگر هم تا پایان فصل داریم. ان‌شاءالله سه‌شنبه، ورزشگاه برای نجات فوتبال خوزستان پر شود. من، کادرفنی، بازیکنان و شما هواداران با تمام وجود کنار همدیگر هستیم تا سه بازی بیاوریم و باید یک جشن آسیایی بگیریم که با حمایت شما، یکی از دردهای زخممان را مرهم بگذاریم. تبریک می‌گویم و فوق العاده بازی کردیم.

سرمربی فولاد خوزستان در توضیح نتایج این تیم که در تضاد با با دو تیم دیگر این استان است، گفت: ما تمام سعیمان را کردیم که حداقل 2 تیم خوزستانی در لیگ بماند و این اتفاق خواهد افتاد. اوضاع فولاد الان بهتر است چون بازی‌های مستقیم با پیکان، نساجی، استقلال خوزستان و صنعت نفت را بردیم. مطمئنا رتبه بهتری خواهیم داشت ولی الان دقیق از نتایج خبر ندارم اما باعث می‌شود تا مردم خوزستان مقداری خوشحال شوند و حالا ریکاوری می‌کنیم تا برویم سراغ سه‌شنبه. ما فقط به مجموعه خودمان فکر می‌کنیم و ان‌شاءالله اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

دیدگاه‌ها