کد خبر : 2023653 | 04 خرداد 1403 ساعت 22:27 | 49.5K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال در وطنی نمی‌بازد

این رکورد استقلال به دردش نخورد!

تیم فوتبال نساجی تا کنون موفق به شکست استقلال در وطنی نشده است.

این رکورد استقلال به دردش نخورد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های نساجی و استقلال تا کنون 7 بار به میزبانی قائمشهری‌ها مقابل هم قرار گرفتند که 6 مسابقه در ورزشگاه خانگی نساجی و یک بار در ورزشگاه امام رضا مشهد به میدان رفتند، استقلال در بازی امروز مقابل نساجی هم با تساوی بدون گل به کار خود پایان داد.

در این 6 مسابقه استقلال 2 پیروزی به دست آورده و چهار بازی با نتیجه تساوی به پایان رسیده است، یکی از این مسابقات به دلیل آماده نبودن چمن ورزشگاه شهید وطنی در مشهد برگزار شد و در آن مسابقه فرهاد مجیدی و ساکت الهامی مقابل یکدیگر قرار گرفتند که بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

اولین دیدار استقلال و نساجی در ورزشگاه شهید وطنی در سال 1370 برگزار شد که منصور پورحیدی و رحیم دست نشان هدایت دو تیم را بر عهده داشتند و این مسابقه با گل‌های رضا حسن‌زاده و سعید صیامی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

اولین پیروزی استقلال در ورزشگاه شهید وطنی در دوران آندرا استراماچونی رقم خورد و استقلالی‌ها با گل‌های مهدی قایدی و علی کریمی توانستند دو بر یک نساجی را شکست دهند، دومین پیروزی استقلالی‌ها توسط تیم تحت هدایت فرهاد مجیدی مقابل تیم ساکت الهامی رقم خورد و استقلال با گل‌های وریا غفوری و متین کریم زاده سه بر یک نساجی را شکست داد.

دیدار امروز استقلال و نساجی هم با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید تا استقلالی‌ها همچنان در ورزشگاه وطنی شکست ناپذیر باشند اما این تساوی مقابل نساجی باعث از دست رفتن صدر جدول شد و این رکورد خاص را تلخ کرد!

دیدگاه‌ها