کد خبر : 2023495 | 04 خرداد 1403 ساعت 15:00 | 9.6K بازدید | 9 دیدگاه

جلسه مهم در آتالانتا: تکلیف گاسپرینی روشن می‌شود

جان‌پیرو گاسپرینی امروز با آنتونیو پرکاسی، رئیس آتالانتا، دیدار خواهد کرد تا در مورد آینده‌اش در این باشگاه صحبت کند.

جلسه مهم در آتالانتا: تکلیف گاسپرینی روشن می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، مربی ۶۶ ساله ایتالیایی چهارشنبه‌شب در استادیوم آویوا در دوبلین ایرلند تاریخ‌ساز شد و آتالانتا را با پیروزی ۳-۰ مقابل بایر لورکوزنِ ژابی آلونسو به اولین قهرمانی اروپا و اولین جام آنها در شش دهه گذشته رساند.

گاسپرینی هشت سال است که در آتالانتا حضور دارد و حالا با موفقیت‌های اخیر به یکی از نامزدهای موردعلاقه آئورلیو دی‌لورنتیس، رئیس ناپولی، برای هدایت این تیم تبدیل شده است.

صفحه دو روزنامه گاتزتا دلو اسپورت امروز به جزئیات نحوه دیدار گاسپرینی با پرکاسی، رئیس آتالانتا در ساعات آینده پرداخته است. آنها در این جلسه در مورد برنامه‌های آینده باشگاه و اینکه این مربی با چه شرایطی در آتالانتا خواهد ماند، گفت‌وگو می‌کنند.

2025695

این مربی امیدوار است تیمش دو یا سه بازیکن با کیفیت بالا را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی جذب کند و همچنین از، از دست دادن بازیکنان کلیدی جلوگیری کند. او مشتاق است تا با تیم‌های برتر سری A رقابت کند و پس از موفقیت در لیگ اروپا، برای قهرمانی داخلی رقابت کند.

ناپولی وضعیت را به دقت زیر نظر دارد و منتظر است ببیند آیا می‌تواند گاسپرینی را متقاعد کند که برگامو را ترک و راهی ناپل شود یا خیر.

دیدگاه‌ها