کد خبر : 2023494 | 04 خرداد 1403 ساعت 15:01 | 15K بازدید | 14 دیدگاه

چهار بازیکن نساجی آشنا با تور دروازه استقلال!

ستاره‌های نساجی سابقه گلزنی مقابل استقلال را داشته‌اند و در این مسابقه به دنبال تکرار گلزنی خواهند بود.

چهار بازیکن نساجی آشنا با تور دروازه استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، چهار بازیکن تیم فعلی نساجی سابقه گلزنی مقابل استقلال را داشته‌اند و به نظر می‌رسد که حداقل سه بازیکن از این لیست در ترکیب اصلی نساجی به میدان بروند.

وحید محمدزاده، محمدرضا حسینی، محمدرضا آزادی و محمد عباس‌زاده بازیکنانی هستند که سابقه گلزنی مقابل استقلال را داشته‌اند و در این لیست فقط محمد عباس‌زاده با پیراهن نساجی مقابل استقلال گلزنی کرده است.

وحید محمدزاده و محمدرضا حسینی با پیراهن ذوب آهن، محمدرضا آزادی با پیراهن تراکتور و محمد عباس‌زاده با پیراهن سایپا، نساجی و تراکتور مقابل استقلال گلزنی کرده‌اند، در این بین محمد عباس‌زاده با 3 گل بهترین گلزن نساجی مقابل استقلال است و دیگر بازیکنان این تیم هرکدام یک گل به ثمر رسانده‌اند.

2025693

با توجه به سیستمی که ساکت الهامی برای نساجی در نظر گرفته است از بین محمد عباس‌زاده و محمدرضا آزادی یکی از آنها به میدان خواهد رفت و به احتمال زیاد دیگری به عنوان جانشین به میدان خواهد آمد که احتمال حضور آزادی در ترکیب اصلی قابل پیش‌بینی‌تر خواهد بود.

محمدرضا حسینی و وحید محمدزاده هم شانس زیادی برای حضور در زمین خواهند داشت و در پست وینگر و دفاع وسط مهره‌های تاثیرگذاری در بازی‌های اخیر بودند و با توجه به تجربه خوبی که دارند در این مسابقه حساس به میدان خواهند رفت.

این مسابقه ساعت 19:45 در ورزشگاه وطنی برگزار خواهد شد و نساجی میزبان استقلال خواهد بود.

دیدگاه‌ها