کد خبر : 2022610 | 31 اردیبهشت 1403 ساعت 10:15 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

پيام تسليت فدراسیون بدنسازى و پرورش‌اندام:

رئيس جمهورى خدمات ارزنده‌اى به ورزش ارائه كرد

فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان در سانحه سقوط بالگرد در استان آذربایجان شرقی را تسلیت گفت.

رئيس جمهورى خدمات ارزنده‌اى به ورزش ارائه كرد

به گزارش "ورزش سه"، متاسفانه آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور و همراهان ایشان اعم از آیت‌الله سیدمحمد علی آل‌هاشم امام جمعه تبریز، دکترحسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی در سانحه سقوط بالگرد در استان آذربایجان شرقی و‌ در حین خدمت جان به جان آفرین تسلیم کردند و به درجه رفیع شهادت نائل شدند. 

فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام ضمن عرض تسلیت به رهبر معظم انقلاب، مردم عزیز ایران اسلامی، جامعه ورزش کشور و خانواده‌های این عزیزان پیامی را صادر کرد. 

در پیام تسلیت فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 
اناالله وانا الیه راجعون

خبر شهادت رئیس جمهور مردمی و انقلابی که خدمات ارزنده‌ای را در طول مدت حضور خود به مردم ایران اسلامی و به ویژه به ورزش کشور ارائه کرده بود، در سانحه سقوط بالگرد موجب اندوه و تاثر فراوان شد.

فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام بدینوسیله ضمن همدردی با خانواده‌های داغدار، شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیس جمهور مردمی و جمعی از مدیران کشور را در این سانحه را تسلیت عرض می‌نماید و از درگاه خداوند متعال برای ملت شریف ایران طلب صبر کرده و امیدواریم روح آن عزیزان سفر کرده قرین آرامش باشد.