کد خبر : 2022528 | 30 اردیبهشت 1403 ساعت 23:41 | 18.7K بازدید | 19 دیدگاه

ژاوی: علیه لاپورتا شعار ندهید، باید متحد باشیم

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، دوباره تایید کرد که اتفاق بین او و ریاست باشگاه نیفتاده و به شایعات توجهی نمی‌کند.

ژاوی: علیه لاپورتا شعار ندهید، باید متحد باشیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در هفته پایانی لالیگا به مصاف رایو وایه‌کانو رفت و با نتیجه 3-0 برنده شد. این برد به تیم ژاوی هرناندز کمک کرد بالاتر از خیرونا در رده دوم جدول رده بندی قرار بگیرند.

پیش از بازی مقابل آلمریا ژاوی اظهاراتی را مبنی بر توان مالی باشگاه مطرح کرد که بر اساس گزارش رسانه‌های اسپانیایی به مذاق خوان لاپورتا خوش نیامد. به همین دلیل گفته شد که رئیس بارسا در نظر دارد ژاوی را از سمتش اخراج کند.

شایعه شده بود لاپورتا از تغییر اظهارات ژاوی که چند هفته پیش دوباره تصمیم گرفته بود در بارسا بماند عصبانی است اما ژاوی در نشست خبری پس از بازی امشب تایید کرد که هیچ مشکلی با لاپورتا ندارد.

2023835

ژاوی پس از بازی درمورد ایستادن در رتبه دوم گفت: "حداقل هدف ما این بود که دوم شویم. ما باید برای سوپرجام فصل آینده بجنگیم. احساس راحتی داشتیم. تحلیل‌ها از این مسابقه مثبت است. اگر لالیگا را نبردیم، حداقل باید دوم می‌شدیم."

دو گل از پدری؟

گل زدن برای پدری بهترین راه برای به دست آوردن اعتماد به نفس است. و وقتی دو بار گل می‌‌زنید، احساس خوبی دارید. او باید انرژی‌ای را که قبل از مصدومیت داشت بازگرداند، او جریان بازی را تغییر می‌دهد. وقتی پدری توپ را در اختیار دارد، همه چیز بهتر است.

لامینه یامال؟

همه می‌توانند ببینند که او 16 ساله است، اما او بازی را به خوبی تغییر می‌دهد. این شگفت انگیز است. ما باید سال‌های زیادی از او لذت ببریم.

2023833

آبنده؟

هیچ چیز در مورد آینده‌ام تغییر نکرده است. اگر چیزی تغییر کند، خوشحال می‌شوم که به شما بگویم! من دائماً با رئیس و مدیریت باشگاه در تماس هستم. آن‌ها به من اعتماد به نفس دادند تا امروز برنده شوم، این مهم بود. به زودی همدیگر را خواهیم دید.

دیدار با لاپورتا؟

با رئیس بعد از پیروزی در بازی گذشته صحبت کردیم و او به من گفت که باید مقابل رایو پیروز شویم.

شعارها علیه لاپورتا؟

من از شعار دادن علیه کسی در باشگاه خوشم نمی‌آید. از حمایت طرفداران از خودم سپاسگزارم، اما این را دوست ندارم. ما باید متحد باشیم. ما در وضعیت بسیار غم انگیزی هستیم و امیدوارم بتوانیم آن را حل کنیم. ما باید متحد باشیم. این همان چیزی است که سه هفته پیش گفتم. باید به خودمان اعتماد کنیم و جاه طلب باشیم. چیزی را تغییر نداده‌ام. برای شروع فصل آینده هیجان‌زده‌ام و همه چیز را بهتر انجام می‌دهم. فکر می‌کنم به زودی رئیس را خواهم دید.

شایعات؟

مردم می‌توانند آنچه را که می‌خواهند بگویند، اما می‌بینم که ما نحوه عملکرد خود را بهبود بخشیده‌ایم. آن را تجزیه و تحلیل می‌کنیم، در وضعیت بهتر هستیم و موقعیت‌های بیشتری خلق می‌کنیم. فکر می‌کنم باید با لاپورتا صحبت کنم، اما آرام هستم. دکو و رافا یوسته نیز به من اعتماد به نفس داده‌اند. هیچکس چیزی به من نگفته است. رئیس همیشه صادق است و وقتی صحبت می‌کنیم این را نشان می‌دهد.

2023834

واکنش به گمانه زنی‌ها؟

همیشه شایعاتی در اطراف باشگاه ما وجود دارد. همه رسانه‌ها ما را پوشش می‌دهند و طبیعی است که ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. باید آن را قبول کنیم. آقا به شما احساس بدی می‌دهند اما باید به کاری که انجام می‌دهیم ادامه دهیم. مردم به من خواهند گفت که من حرف‌های بیهوده می‌زنم، اما فکر می‌کنم که ما در این فصل نسبت به فصل قبل بهتر شده‌ایم. با این تفاوت که فصل گذشته در مسابقات مهم بهتر رقابت کردیم.

برخی رسانه‌ها تایید کرده‌اند که در پایان فصل رفتنی هستید. فکر نمی‌کنید این بی انصافی است که حتی در آخرین بازی خانگی خداحافظی نکردید؟

ژاوی: "من به فرضیات پاسخ نمی‌دهم. در حال حاضر چیزی تغییر نکرده است. اگر قرار باشد چیزی را اعلام کنم، آن را خواهم گفت."

این فصل چه چیزی تغییر کرده بود؟

آنچه در این فصل تغییر کرد رئال مادرید بود، آن‌ها یک فصل تاریخی داشتند. ما مقابل یکی از بهترین تیم‌ها، فینالیست لیگ قهرمانان اروپا بازی می‌کنیم. ما با یک تیم فوق العاده رقابت می‌کنیم.

برنامه ریزی؟

همراه دکو ما برای فصل آینده برنامه ریزی می‌کنیم و بله، باید با بازیکنان صحبت کنیم.

دیدگاه‌ها