کد خبر : 2022495 | 30 اردیبهشت 1403 ساعت 20:55 | 14.8K بازدید | 30 دیدگاه

تاتنهام برد و لیگ اروپا را به چلسی نداد

تاتنهام دقایقی قبل در آخرین هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با سه گل برابر شفیلد یونایتد به پیروزی رسید.

تاتنهام برد و لیگ اروپا را به چلسی نداد

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام امروز در چارچوب رقابت‌های هفته سی و هشتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی شفیلد یونایتد مقابل این تیم به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۰-۳ برابر حریف به پیروزی برسد و سهمیه لیگ اروپای فصل بعدی را به دست آورد.

شاگردان آنگه پوستکوگلو بازی را قدرتمندانه شروع کردند و موفق شدند در دقیقه چهاردهم توسط دژان کولوسفسکی و روی پاس گلی که سون هیونگ مین ارسال کرد گل اول را به ثمر برسانند و از حریف پیش بیفتند و در نهایت نیمه اول با همین نتیجه و با برتری تاتنهام به پایان رسید.

2023754

در حالی که ۱۴ دقیقه از شروع نیمه دوم گذشته بود، این پدرو پرو بود که از پاس بنان جانسون بهترین استفاده را کرد و موفق شد گل دوم بازی و تیمش را وارد دروازه حریف کند تا خیال تیمش را از کسب سه امتیاز راحت کرده باشد.

2023753

اما تاتنهام به همین دو گل اکتفا نکرد و توانست با درخشش کولوسفسکی در دقیقه ۶۵ به گل سوم هم دست پیدا کند تا سه امتیاز بسیار مهم را به دست آورد و با ۶۶ امتیاز از ۳۸ بازی در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی ایستاد تا سهمیه حضور در رقابت‌های فصل آینده لیگ اروپا را به دست آورد و دست چلسی از این سهمیه کوتاه بماند. 

2023755

دیدگاه‌ها