کد خبر : 2022322 | 29 اردیبهشت 1403 ساعت 23:38 | 16.3K بازدید | 17 دیدگاه

پرهیجان، دوستانه و شاد

آخرین جلسه تمرینی لیورپول با کلوپ (عکس)

یورگن کلوپ پیش از دیدار لیورپول برابر ولورهمپتون برای آخرین بار در کمپ تمرینی این تیم حاضر شد.

آخرین جلسه تمرینی لیورپول با کلوپ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول امروز برای آخرین بار در کمپ تمرینی این تیم که در دوران حضور خودش ساخته شد، حضور پیدا کرد و با بازیکنان و تمام افراد حاضر در کادر فنی برای آخرین بار صحبت کرد. 
در شرایطی که لیورپول خودش را برای جدال مقابل ولورهمپتون آماده می‌کند، کلوپ در جریان تمرینات این تیم مانند همیشه با شور و هیجان خاص و مثال‌زدنی خودش کنار بازیکنانش قدم می‌زد و توپ‌های هوایی را کنترل می‌کرد.

2023482

او همچنین با محمد صلاح و ویرجیل فن دایک نیز صحبت‌هایی طولانی داشت و طبق گزارش‌هایی که از سمت رسانه لیورپول دیلی منتشر کرده با این ۲ بازیکن جدای از زمان تمرین در مسیر ورودی هم مشغول گپ و گفت بوده است.

2023486

در این تمرین تیاگو آلکانتارا هم پس از مصدومیتی که داشت مجدد به تمرینات برگشت تا برای آخرین بار در کنار دوستانش تمرین کند. تیاگو هم قرار است در پایان فصل از تیمش جدا شود و این تمرین، آخرین حضور هافبک اسپانیایی در این کمپ بود و در پایان تمرینات با حلقه خاص هم‌تیمی‌هایش روبرو شد تا با آنها خداحافظی کند.

2023483

در پایان تمرین هم کلوپ همه افرادی را که در طی این ۸ سال حضور، همراهش بودند و اکنون هنوز عضوی از خانواده لیورپول هستند را دور هم جمع کرد تا بار دیگر و برای آخرین بار، با آنها در این کمپ صحبت کند. صحبت‌هایی که قطعا برای بازیکنان بزرگتر، نصیحت‌هایی برای ادامه راه فوتبالشان است و برای جوان‌تر‌ها انگیزه‌ای که در تک تک سلول هایشان نفوذ می‌کند تا برای ادامه دوران فوتبالی‌شان یک روز بسیار به یادماندنی باشد.

2023484
2023485
2023487

دیدگاه‌ها