کد خبر : 2022106 | 29 اردیبهشت 1403 ساعت 01:23 | 18.1K بازدید | 14 دیدگاه

داور یک پنالتی برای ما نگرفت؛

سرمربی الهلال: جام طلایی مال ماست!

سرمربی پرتغالی الهلال پس از تساوی مقابل النصر در هفته سی و دوم لیگ حرفه‌ای عربستان گفت تیمش می‌تواند بدون شکست لیگ را به پایان برساند.

سرمربی الهلال: جام طلایی مال ماست!

به گزارش ورزش سه، الهلال هفته گذشته عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات لیگ حرفه‌ای عربستان را به دست آورد و حالا در تلاش است تا رکورد شکست ناپذیری خود را تا پایان فصل حفظ کند. این تیم شب گذشته در دیدار مقابل النصر در آستانه شکست قرار داشت اما در دقایق پایانی موفق شد از روی نقطه پنالتی گل تساوی را به ثمر برساند.

ژرژ ژسوس پس از این بازی گفت: این نتیجه برای ما خوب بود. ما قهرمان لیگ هستیم و هنوز هم می‌توانیم مسابقات را بدون باخت به پایان برسانیم. درست است که دیر گل زدیم، اما این گل زمانی به ثمر رسید که عملکرد تیم رو به بهبود بود.

ژسوس در واکنش به اعتراضاتی که به قضاوت داور مسابقه شد، عنوان کرد: تنها مشکل داوری این بود که یک ضربه پنالتی واضح به روی میشل اعلام نشد.

ژسوس درباره عملکرد تیمش در این مسابقه توضیح داد: در فوتبال بسیار طبیعی است که دوره‌هایی این اتفاق رخ بدهد. هیچ تیمی نمی‌تواند همیشه توپ را کنترل کند، به خصوص اگر با حریف خود در یک سطح باشد.

وی با تمجید از سطح یاسین بونو، دروازه‌بان مراکشی الهلال، گفت: بونو دروازه‌بان ممتازی است به همین دلیل برای نجات دروازه تیم با او قرارداد بستیم.

2014324

سرمربی الهلال از آمادگی سالم الدوساری برای حضور در مسابقات آینده خبر داد و گفت: سالم الدوساری بازیکن بسیار مهمی در سیستم تیم است و می‌تواند در بازی‌های باقی مانده نیز حضور داشته باشد.

او در مورد توانایی بازیکنانش برای بازگشت به بازی و شکست ناپذیری گفت: به آنها و عملکردی که ارائه می‌دهند افتخار می‌کنم و می‌خواهیم فصل را بدون باخت به پایان برسانیم و در جام پادشاهی هم به شکست ناپذیری ادامه بدهیم.

ژسوس در پایان در خصوص آینده خود گفت: تا به حال زمان مناسبی را پیدا نکرده‌ایم که با مدیریت الهلال درباره تمدید قراردادم صحبت کنیم. به زودی در مورد این موضوع صحبت می‌کنیم و به سود منافع تیم و من گام برمی‌داریم.

دیدگاه‌ها