کد خبر : 2020840 | 23 اردیبهشت 1403 ساعت 03:24 | 20.9K بازدید | 2 دیدگاه

کاپیتان عربستان در یک قدمی پرافتخارترین بازیکن ایران

سلمان الفرج، هافبک و کاپیتان الهلال، پس از قهرمانی تیمش در لیگ حرفه‌ای عربستان، رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرد.

کاپیتان عربستان در یک قدمی پرافتخارترین بازیکن ایران

به گزارش "ورزش سه"، الهلال در هفته سی و یکم لیگ عربستان در شرایطی که کاپیتان خود، سلمان الفرج را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، با نتیجه 4-1 مقابل الحرم پیروز شد تا برای نوزدهمین بار در تاریخ خود قهرمان لیگ حرفه‌ای عربستان شود.

با این حال با این قهرمانی، سلمان الفرج تعدادی قهرمانی‌های خود در لیگ عربستان را به هشت قهرمانی رساند و به فهرست بازیکنانی که بیشترین قهرمانی را در لیگ حرفه‌ای عربستان کسب کرده‌اند، راه یافت.

پیش از این تنها محمد الشلهوب، اسطوره الهلال، بود و  محمد نور، بازیکن سابق الاتحاد و النصر، هشت بار عنوان قهرمانی لیگ حرفه‌ای عربستان را به دست آورده بودند.

نکته جالب اینکه سلمان الفرج فرصت خوبی دارد تا به‌عنوان کاپیتان الهلال تعداد قهرمانی خود را دو برابر کند. در لیگ برتر خلیج فارس، بهترین آمار متعلق به سیدجلال است که 9 بار قهرمان شد و سپس از فوتبال خداحافظی کرد.

البته سلمان الفرج در مجموع با الهلال 22 قهرمانی داخلی و قاره‌ای کسب کرده که این آمار او را رکورددار قهرمانی با این تیم تبدیل می‌کند.

او علاوه بر 8 عنوان قهرمانی در لیگ عربستان، 6 قهرمانی جام ولیعهد، 3 عنوان قهرمانی سوپرجام عربستان، 3 قهرمانی جام پادشاهی و 2 عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا در کارنامه خود دارد.

دیدگاه‌ها