کد خبر : 2020590 | 22 اردیبهشت 1403 ساعت 19:00 | 8.3K بازدید | 19 دیدگاه

قزوینی‌ها هر هفته خاص‌تر و شگفت انگیزتر؛

شمس آذر 1-0 ملوان: صدای پای دقیقی پشت گوش تارتار

شمس آذر موفق شد با نتیجه یک بر صفر و با تک گل محمد پاپی ملوان را در هفته بیست و هفتم لیگ برتر شکست دهد.

شمس آذر 1-0 ملوان: صدای پای دقیقی پشت گوش تارتار

به گزارش ورزش سه، در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم شمس آذر قزوین و ملوان بندر انزلی در ورزشگاه آزادگان قزوین برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با نتیجه 1 بر صفر به سود تیم میزبان خاتمه پیدا کرد.

ویدئو: 332454

در همان شروع بازی و اشتباه بازیکنان ملوان در بحث دفع توپ باعث شد تا پاپی در موقعیتی بسیار ایده آل صاحب توپ شود و دروازه فرعباسی را باز کند. پس از این گل ملوان به دنبال گذر از مدافعان شمس آذر بود که پیش از پایان چهل  و پنج دقیقه نخست دروازه‌بان ملوان نیز دچار مصدومیت شد تا از زمین بازی خارج شود.
این روند در نیمه دوم نیز ادامه داشت، با این تفاوت که اغلب در تلاش بودند از خط دفاعی یکدیگر گذر کنند اما مسیرشان مسدود بود. 
در نهایت هم شاگردان سعید دقیقی بازی را مدیریت کنند تا هر طور که هست از این دیدار مهم، دست پر خارج شوند و سه امتیازی مهم را از ملوان بگیرند. 
با این سه امتیاز، شمس آذر 38 امتیازی شد و خودش را به رده ششم رساند و تا پایان دیدار گل گهر-تراکتور این شانس را دارد در این رتبه همسایه ملوان باشد. ملوان هم با قبول شکست در این تقابل 40 امتیاز باقی ماند و اگر نتایج ضعیف شاگردان تارتار ادامه‌دار باشد، تیم شگفت انگیز سعید دقیقی می‌تواند رتبه پنجم را هم از آنها بگیرد.

گزارش لحظه‌به‌لحظه دیدار تیم‌های شمس آذر قزوین و  ملوان بندرانزلی را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:

📝 هفته بیست و هفتم – بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر ایران - شنبه 1403/2/22 ساعت 17:15
🏟 ورزشگاه: سردار آزادگان قزوین
🏁 گروه داوری: علی بای/ کمک‌ها: رحیم حاجی پور و هیوا بهمنی/ داور چهارم: امیر شریفی/ ناظر: نادر جعفری

🟢 ترکیب شمس آذر قزوین:
علیرضا جعفرپور، صادق آلبوصبیح (75-سجاد جعفری)، علی آزادمنش، محمدرضا رضایی، هومن ربیع‌زاده، حسین گودرزی، محسن طرحانی، پوریا سرآبادانی، محمد پاپی (71-عیسی مرادی)، امیرمحمد نسایی، فراز امامعلی (89-مهدی محمدی)
سرمربی: سعید دقیقی

🔵 ترکیب ملوان: 
حبیب فرعباسی (29-افشار صداقت)، حامد نور محمدی (46-محمدرضا بردبار)، محمد طیبی، آرمان اکوان، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، میلاد سرلک (58-حسین صادقی)، پویا پورعلی، رضا جعفری (58-مهران احمدی)، محمد عمری و محمدرضا سلیمانی (82-ابوذر صفرزاده)
سرمربی: مهدی تارتار


اخطار:

شمس آذر: محمدرضا رضایی (31) - صادق آلبوصبیح (73)

ملوان: رضا جعفری (40)


⚽️ شرح گل:

شمس آذر 1-0 ملوان (محمد پاپی دقیقه 5): روی یک شروع مجدد پس از اینکه نورمحمدی توپ را با بدنش دور کرد، توپ به پاپی رسید و این بازیکن توانست از غفلت مدافعان ملوان به نحو احسن استفاده کند و گل اول بازی را به نام خودش ثبت کند.

ویدئو: 332431

⏱ لحظات حساس:

دقیقه 17: سلیمانی قصد داشت به قلب خط دفاع شمس آذر نفوذ کند که با بالا رفتن پرچم کمک داور آفساید او گرفته شد. تا اینجای کار 3 بار آفساید بازیکنان ملوان گرفته شده که این نشان می‌دهد تله آفسایدگیری شمس آذر برای مهره‌های تهاجمی ملوان دردسرساز خواهد بود.

دقیقه 38: ضربه سر خطرناک امام علی، با واکنش صداقت از روی دروازه به بیرون زده شد که بازیکنان شمس آذر در ریباند هم نتوانستند اثرگذار باشند.

دقیقه 43: ضربه روی پای پورعلی از کنار دروازه شمس آذر به بیرون رفت.

دقیقه 56: بازی در نیمه دوم موقعیت خاصی به خود ندیده اما هر دو تیم فشار می‌آورند تا خودشان را به محوطه جریمه یکدیگر برسانند.

دقیقه 68: موقعیت خوبی که بازیکنان شمس آذر برای پاپی فراهم کردند با بی دقتی او به بیرون رفت.


⭕️ حواشی:

*اعتراضات مهدی تارتار و دستیارانش باعث شد تا داور بازی به او کارت زرد نشان دهد.

دیدگاه‌ها