کد خبر : 2013790 | 24 فروردين 1403 ساعت 05:04 | 17.1K بازدید | 48 دیدگاه

برای گذر از روزهای سخت؛

درخواست مورایس از هواداران سپاهان

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان راهکار خود برای گذر از این روزهای سخت را بیان کرد.

درخواست مورایس از هواداران سپاهان

به گزارش "ورزش‌سه"، سپاهان روزهای بسیار سختی را تجربه می‌کند. آنها که در نیم فصل اول جدی‌ترین مدعی قهرمانی مسابقات بودند، به یکباره دچار افت فاحشی شدند و علاوه‌بر تجربه سه شکست پیاپی در لیگ برتر از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هم حذف شدند.

تصور می‌شد نتایج این تیم در بازگشت به لیگ برتر دچار تغییر شود، اما آنها همچنان فراز و نشیب زیادی دارند و در آبادان هفتمین شکست فصل را تجربه کردند تا امید آنها به قهرمانی در پایین‌ترین حد ممکن از زمان شروع مسابقات بشود.

در این روزها خبرنگاران اصفهانی در نشست خبری پیش از مصاف با نساجی مازندران از مورایس خواستند تا صحبتی انگیزشی با هواداران تیمش داشته باشد و او در این بخش از کنفرانس از آنها خواست که در کنار هم بمانند و برای گذر از این روزها اتحاد داشته باشند.

مورایس اینطور حرف‌هایش را در این بخش از گفت‌وگوی خبری مطرح کرد: «ببینید در یک رقابت ما حریفانی داریم. ما امسال حریفانی داشتیم که علیه ما شکایت کردند. شما می‌دانید چه حریفانی را می‌گویم. آنها خیلی خوشحال می‌شوند که ما را علیه یکدیگر ببینند. چون این تنها راهی است که آنها می‌توانند پیروز شوند. پیشنهادم این است که هواداران ما متوجه باشند که اگر ما حریفی داریم، کسانی نیستند که در خانه ما هستند. این بازیکنان شایسته حمایت آنها هستند. چون با هم می‌توانیم شرایط را تغییر دهیم، علیه کسانی که می‌خواهند ما در شرایط دیگری باشیم. به همین خاطر است که می‌خواهم تمام هواداران در استادیوم باشند و فکر کنند که باید با چه کسی بجنگند. با بازیکنان ما یا با حریفان یا با شرایطی که در اطراف تیم اتفاق افتاده. با توجه به تمام شرایطی که الان وجود دارد، ما با هم می‌توانیم به یک مسیر برویم. پیامی برای هواداران دارم که وقتی شرایط سخت است، ما به اتحاد بیشتری نیاز داریم.»

دیدگاه‌ها