کد خبر : 2012364 | 17 فروردين 1403 ساعت 13:23 | 5.5K بازدید | 21 دیدگاه

امید چیزی نیست که در شهر خسته از بین برود!

تمرین نساجی با صدها هوادار برگزار شد (عکس)

نساجی مازندران در دیدارهای باقی مانده نیاز به حمایت ویژه هواداران خود دارد و آنها در تمرین این تیم حضور پررنگی داشتند.

تمرین نساجی با صدها هوادار برگزار شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه" در پایین جدول لیگ برتر شاید بیشتر از طبقات بالا، رقابت و کورس، برای جابه‌جایی رتبه‌ها وجود دارد. تا پایان هفته ۲۱ لیگ برتر سه تیم یازدهم تا سیزدهم، هر سه ۲۰ امتیازی هستند. سه رتبه آخر هم به تیم‌های استقلال خوزستان، نساجی مازندران و صنعت نفت رسیده و صنعت در جایگاه آخر رسیده است. یک پیروزی و یک شکست می‌تواند در هر هفته، تمام معادلات را بر هم بزند. شمال و جنوب ایران هم در این ماراتن سقوط، در روزهای آینده اشک و لبخند را تجربه می‌کنند و حداقل یکی از آنها فصل آینده در بالاترین سطح فوتبال ایران، توپ نخواهند زد.

2007375

در این بین شاید قصه نساجی از هیجان و فراز و نشیب ویژه‌ای برخوردار است. از رقابت در لیگ قهرمانان آسیا تا کف جدول، شمالی‌ها راه سختی را در چند ماه تجربه کردند و سه سرمربی روی نیمکت این تیم باهم جا عوض کردند. در این روزها شرایط اما برای آنها تغییر کرده و با حضور الهامی شمالی‌ها اولین پیروزی خود را تجربه کردند و تا اینجا امتیازات خوبی را دشت کردند.

2007376

یکی از دلایل دیگر این برگشت هواداران نساجی هستند. احتمالا تجربه حمایت ۲۴ ساله تنها برای رسیدن به لیگ برتر، به آنها آموخته تا لحظه آخر و بازی آخر، هیچ چیز تمام نشده است. در آخرین تمرین نساجی در وطنی پیش از تقابل با ملوان هم هواداران این تیم حضور پر رنگی داشتند. آنها بهتر از همه می‌دانند امتیاز در دربی شمال، چقدر برای آنها حیاتی است. جالب اینکه سه دیدار تا آخر فصل را نساجی از بین پنج تیم پایین جدول یعنی فولاد خوزستان، هوادار و فولاد برگزار می‌کند. ببرها در اولین دیدار سال جدید ۱۸ فروردین میزبان ملوان هستند و امید در شهر خسته چیزی نیست که از بین برود.

عکس‌ها:معین نادری

2007377
2007378
2007379

دیدگاه‌ها