کد خبر : 2012102 | 16 فروردين 1403 ساعت 00:25 | 26.8K بازدید | 18 دیدگاه

لورکوزن ۴-۰ دوسلدورف

لورکوزن در فینال جام حذفی: ژابی دوگانه می‌خواهد

بایر لورکوزن با پیروزی پرگل ۴-۰ مقابل دوسلدورف راهی فینال جام حذفی شد.

لورکوزن در فینال جام حذفی: ژابی دوگانه می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، ژابی آلونسو و بایر لورکوزن پس از اینکه در ابتدای هفته سه امتیاز بازی‌شان مقابل هوفنهایم را کسب کردند و فاصله را با بایرن مونیخ در رده دوم بوندسلیگا افزایش دادند، امشب هم با پیروزی ۴-۰ برابر دوسلدورف به فینال رفتند تا در یک جام دیگر هم مدعی اصلی قهرمانی باشند.

طبق انتظار تیم برتر زمین لورکوزن بود. آنها در دقیقه ۷ پس از اینکه توپ منحرف‌شده در محوطه جریمه در سمت راست به فریمپونگ رسید به گل اول دست یافتند. هلندی ۲۳ ساله توپ را به شکلی محکم به طاق دروازه کوبید.

لورکوزن پس از گل زودهنگام هم حملاتش را ادامه داد اما موقعیت جدی‌ای خلق نکرد تا اینکه در دقیقه ۲۰امین عدلی حرکتی را آغاز کرد و پس از ورود به محوطه جریمه، ضربه‌اش را به سمت چپ دروازه زد و بازی را ۲-۰ کرد.

2006853

در ادامه بازی کمی افت کرد و اتفاق خاصی رخ نداد. در دقیقه ۳۳ ضربه سر آندریش با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دو دقیقه بعد امین عدلی با پاسی زیبا فلورین ویرتز را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد و این جوان آلمانی موفق شد گل سوم را هم در همان نیمه اول بزند.

در اواخر نیمه اول دوسلدورف کمی جلو کشید اما در تغییر نتیجه ناکام بود تا نیمه اول با ۳ گل به سود لورکوزن خاتمه یابد.

اولین موقعیت نیمه دوم نصیب میزبان شد. در دقیقه ۵۲ ضربه خطرناک ادلی می‌رفت که وارد دروازه شود اما توپ با برخورد به دفاع منحرف شد.

پنج دقیقه بعد پس از برخورد توپ به دست زیمرمن داور به سود لورکوزن پنالتی اعلام کرد. فلورین ویرتز پشت توپ قرار گرفت و توانست به گل چهارم برسد.

2006851

در دقیقه ۶۹ شوت خطرناک گریمالدو از بالای دروازه به بیرون رفت.

در حدود ۲۰ دقیقه پایانی همچنان لورکوزن صاحب توپ و میدان بود اما آنها ترجیح دادند بازی را مدیریت کنند تا صعود به فینال به راحتی به دست بیاید.

بدین ترتیب لورکوزن ۲۵ مه ۲۰۲۵ در فینال مسابقات جام حذفی در ورزشگاه المپیک برلین به مصاف کایزرسلاترن خواهد رفت.

دیدگاه‌ها