کد خبر : 2009605 | 28 اسفند 1402 ساعت 00:52 | 23.1K بازدید | 21 دیدگاه

ادامه حواشی ژاوی: اعتراض تا حد اخراج! (عکس)

ژاوی هرناندز در جریان نیمه اول دیدار بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید از زمین بازی اخراج شد!

ادامه حواشی ژاوی: اعتراض تا حد اخراج! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته فوتبال اروپا، بارسلونا در ورزشگاه واندا متروپولیتانو به مصاف اتلتیکو مادرید رفته است.

از همان ساعاتی پیش از آغاز بازی، تنش‌های زیادی در میان هواداران دو تیم وجود داشت. آنها در بیرون از ورزشگاه بارها با وسایل آتش‌زا همدیگر را هدف قرار دادند.

2002698

این جنجال و تنش‌ها اما فقط مختص خارج ورزشگاه نبود و خیلی زود به داخل چمن هم راه پیدا کرد. در جریان نیمه اول ژاوی هرناندز بارها به تصمیمات خوزه سانچز، داور بازی اعتراض کرد.

2002693

داور که چند بار به همراه کمکش به ژاوی تذکر دادند، درنهایت در دقیقه ۴۰ مربی اسپانیایی را با کارت زرد جریمه کرد. ژاوی اما دست‌بردار نبود و پس از این کارت هم اعتراضاتش را ادامه داد تا اینکه داور لحظاتی بعد او را با کارت زرد دوم از زمین اخراج کرد.

2002694

اعتراضات و حرکات ژاوی در کنار زمین در این فصل همواره از حواشی بارسلونا بوده است و این موضوع در این دیدار هم ادامه داشت. او بارها به دلیل اعتراض مانند امشب با کارت و تذکر داوران جریمه شده. یکی از نکات جالب این است که خوزه سانچز، داور بازی امشب بارسا، در این فصل ۴ بازی برای آبی‌اناری‌ها قضاوت کرده که در آن ژاوی ۳ کارت زرد و یک قرمز دریافت کرده است.

دیدگاه‌ها