کد خبر : 2009543 | 27 اسفند 1402 ساعت 22:00 | 6.5K بازدید | 8 دیدگاه

مطمئن نیستم شایسته برد بودند!

اوزونیدیس: به حریفانی باختیم که از آنها بهتر بودیم

مارینوس اوزونیدیس، سرمربی گل گهر معتقد است سپاهان کاملاً مستحق پیروزی در بازی امروز نبوده است.

اوزونیدیس: به حریفانی باختیم که از آنها بهتر بودیم

به گزارش "ورزش سه"، گل گهر امروز در دیداری از هفته بیست و یکم لیگ برتر با نتیجه ۲-۰ مغلوب سپاهان شد. گل‌های تیم میزبان را رضا شکاری و کاوه رضایی به ثمر رساندند. با وجود پیروزی زردپوشان اما اوزونیدیس، سرمربی یونانی گل گهر نظر دیگری دارد.

او در ابتدای کنفرانس پس از بازی در مورد شرایط بازی گفت: «تبریک می‌گویم به رقیب‌ به‌خاطر پیروزی. ولی واقعیت این است که من مطمئن نیستم واقعا شایسته پیروزی بودند یا خیر. در طول بازی هیچ جایی، هیچ دقیقه‌ای حس نکردم که آنها بهتر از ما بودند. ما با یک اشتباه ساده و یک گل ساده که خوردیم بازی را شروع کردیم.

در چنین بازی‌هایی باشگاهی مانند سپاهان که بازیکنان باکیفیتی در خط حمله دارد با دو یا سه شانس گلزنی می‌توانند به گل برسند اما بعد از آن و در طول نیمه دوم ما خوب بازی را شروع کردیم و بازی خودمان را انجام دادیم و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم.»

او ادامه داد: «وقتی پنج یا شش موقعیت دارید باید حداقل یکی از آنها را گل کنید. 
در مورد گل دوم نمی‌خواهم صحبت کنم چون آخر بازی بود و ما برای حمله ریسک کرده بودیم.»

او درباره شکست‌های اخیر گل گهر گفت: «در چهار بازی‌ای که واگذار کردیم ندیده‌ام که حریف از ما بهتر باشد. بیشتر بازی‌هایی که باخته‌ایم به دلیل اشتباه خود ما بوده است. باید کمی باورمان بیشتر باشد. اینکه اینجا می‌آییم موقعیت‌های زیادی می‌سازیم ولی نمی‌توانیم استفاده کنیم تفاوت‌ها را رقم می‌زند.»

او در آخر درباره جنبه‌های منفی و کمبودهای تیمش ادامه داد: «درست است که نیمه اول خوب نبودیم چون با یک گل بد شروع کردیم اما نیمه دوم موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. این نشان می‌دهد که ما اشتباهات و کمبودهایی داخل تیم‌مان داریم. کمبود ما این است که وقتی شما عملکردت از حریف بهتر است و بازی را می‌بازی یعنی ایراداتی داری. ما با تیمی بازی کردیم که بازیکنان باکیفیتی داشت ولی ما در کار تیمی بهتر بودیم.»

دیدگاه‌ها