کد خبر : 2009298 | 26 اسفند 1402 ساعت 21:38 | 24.7K بازدید | 30 دیدگاه

توخل: خوشبخت‌ترین مربی جهانم!

توماس توخل می‌گوید داشتن این بازیکنان بایرن مونیخ او را تبدیل به یکی از خوشبخت‌ترین مربی‌های جهان کرده است.

توخل: خوشبخت‌ترین مربی جهانم!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امروز با درخشش جمال موسیالا و هری کین موفق شد با نتیجه ۵-۲ دارمشتات را شکست دهد. آنها با این برد به‌طور موقت اختلاف با صدر جدول را به‌طور موقت به ۷ امتیاز رساندند. توماس توخل در نشست خبری پس از بازی در مورد بازی امروز و وضعیت تیمش صحبت کرد.

درخشش موسیالا؟
جمال در چند هفته گذشته تفاوت‌ها را رقم زده است. پتانسیل او آشکار است، اما کارایی او همیشه آنطور که امیدوار بودیم نبوده است. اکنون او در موقعیتی که قرار دارد احساس آمادگی و راحتی می‌کند. فرم بسیار خوبی دارد و ما می‌توانیم به او تکیه کنیم. امیدواریم که او بتواند این فرم را حفظ کند. به‌جز او همه خوب بودند. کین را هم دیدید که درخشید. با دیدن این بازیکنان بعضی اوقات احساس می‌کنم یکی از خوشبخت‌ترین مربیان جهان هستم.

2002227

مصدومیت پاولوویچ؟
در حال حاضر چشمش متورم است. امیدوارم فقط یک کبودی باشد و استخوانی نشکسته باشد. هنوز باید منتظر تشخیص دقیق پزشکان باشیم.

مصدومیت هری کین؟
او با تیر برخورد کرد و مچ پایش پیچ خورد. روی پایش یخ گذاشتند و کمی درد داشت. فعلا چیزی مشخص نیست و برای او هم باید منتظر نظر پزشکان باشیم.

برد امروز و تعطیلات ملی؟
از برد خارج از خانه که مستحق آن بودیم خوشحالیم. در طول بازی موقعیت‌های خوبی خلق کردیم و فکر می‌کنم مستحق زدن این تعداد گل بودیم. اینکه دارمشتات ابتدا گل زد برای ما مشکلاتی ایجاد کرد. نباید این روند و گل خوردن ادامه داشته باشد. در کل اما هفته خوبی داشتیم. با بازگشت بازیکنان مصدوم وضعیت تیم بهتر خواهد شد. ما جو خوبی داریم و به خوبی تمرین می‌کنیم. تعطیلات ملی کمی بدموقع است. امیدوارم بازیکنان با آمادگی برگردند.

دیدگاه‌ها