کد خبر : 2009194 | 26 اسفند 1402 ساعت 13:01 | 92.5K بازدید | 111 دیدگاه

می‌توانیم به نیمه نهایی برسیم

قول می‌دهم امباپه را در زمین محو کنیم

رافا یوسته، نایب رئیس بارسلونا، با خوشبینی از مهار کیلیان امباپه و رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان حرف زد.

قول می‌دهم امباپه را در زمین محو کنیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیروز در قرعه‌کشی لیگ قهرمانان خوش شانس نبود، اما بد هم نیاورد. با دور ماندن از قرعه رئال، بایرن و سیتی، بارسا باید به مصاف پی‌اس‌جی برود که نه می‌توان گفت قرعه خوبی است و نه بد. بارسا در بازی برگشت میزبان است و این یک مزیت خواهد بود.

2001697

رافا یوسته در مورد این قرعه گفت: «برابر ما پی‌اس‌جی با هدایت لوئیس انریکه قرار خواهد گرفت که همه او را می‌شناسیم. انریکه تیمی جوان با فوتبالیست‌های مطرح و تعیین کننده دارد، ولی ما نیز چنین تیمی هستیم. با فشار هواداران و تدابیر ژاوی که به خوبی روی جوانان حساب باز کرده و نیز ذهنیت برنده بارسا خوشبین به صعود هستیم. من مطمئنم به خوبی مبارزه خواهیم کرد. البته من همیشه محتاطم و اعتقاد دارم دو بازی بسیار دشوار پیش رو خواهیم داشت.»

2001991

مهار امباپه: «امباپه مهاجم بزرگی است اما می‌توانیم او را مهار کنیم. مهار او باید تیمی باشد و ما دفاعی داریم که فصل قبل رکورد کمترین گل خورده را ثبت کرد. باید بسیار جدی و محکم بازی کنیم و مراقب همه بازیکنان پی‌اس‌جی باشیم و نه فقط امباپه. مطمئنم این توان را داریم تا امباپه را در زمین محو کنیم.»

رویاپردازی در لیگ قهرمانان: «فعلا باید به بازی رفت با پی‌اس‌جی فکر کرد و اینکه بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم تا در بازی برگشت کار را تمام کنیم.»

دیدگاه‌ها