کد خبر : 2008123 | 21 اسفند 1402 ساعت 07:30 | 4.7K بازدید | 2 دیدگاه

برای تک تک لحظه‌ها برنامه داشتیم؛

ثابت ایمانی: حسرت گل نزدن به سپاهان را می‌خورم

هافبک پیکانی‌ها در نبرد با ستاره‌های سپاهان پیروز شد اما خیلی دلش می‌خواست نامش در بین گلزنان باشد.

ثابت ایمانی: حسرت گل نزدن به سپاهان را می‌خورم

به گزارش "ورزش سه"، پیکان مقابل سپاهان شگفت انگیز ظاهر شد و این تیم را سه بر دو شکست داد. غلامرضا ثابت ایمانی که در نبرد با هافبک‌های سپاهان موفق بود در این مورد به خبرنگار ما گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و سپاهان رو به خوبی آنالیز کرده و هم قسم شده بودیم که بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم که خداروشکر تلاش کردیم و‌ توانستیم به چیزی که می‌خواهیم برسیم. سپاهان در چند سال اخیر همیشه قدر و مدعی بوده و برد مقابلش کیف خاصی می‌دهد!

او ادامه داد: سومین بردمان مقابل سپاهان در این سه سال بود و به خاطر اینکه بچه‌هایمان خودشان را باور داشتند توانستیم تیم بزرگ سپاهان را شکست بدهیم.

این بازیکن در مورد عملکردش و توپی که به گل تبدیل نشد گفت: هنوز حسرت توپی که گل نشد را می‌خورم. خدا را شکر روز خوبی داشتم و توانستم به تیم کمک کنم. برای تک تک لحظه‌ها در ذهنم برنامه ریزی داشتم.

هافبک پیکان در مورد قضاوت بحث برانگیز داور گفت: به نظرم داور خوب سوت زد و توانست بازی را کنترل کند.

2000192

این بازیکن در مورد شرایط جدولی پیکان اینگونه نظر داد: تیم ما نباید اینجا جدول بود. خیلی از بازی‌ها جلو بودیم و در لحظات آخر برد را از دست دادیم. خدا را شکر شرایطمان در نیم فصل دوم خیلی بهتر شده و تلاش می‌کنیم شرایطمان را در جدول بهتر کنیم.

ثابت ایمانی در مورد دیدار با ملوان افزود: ملوان با کیفیت است و عالی نتیجه گرفته ولی مثل بازی با سپاهان برای برد به زمین می‌رویم.

دیدگاه‌ها