کد خبر : 2007990 | 20 اسفند 1402 ساعت 15:07 | 49.8K بازدید | 19 دیدگاه

او هر جا بگوید بازی می‌کنم

اگر آنچلوتی بخواهد، دروازه‌بان رئال می‌شوم

ادواردو کاماوینگا در مصاحبه جدید خود گفت حاضر است حتی درون دروازه رئال نیز قرار بگیرد و تابع دستورات مربی است.

اگر آنچلوتی بخواهد، دروازه‌بان رئال می‌شوم

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین روز انتقالات تابستانی 2021 بود که ادواردو کاماوینگا با قراردادی به ارزش 40 میلیون یورو به رئال پیوست و در اواخر فصل 22-2021 توانست به یکی از مهره‌های تاثیرگذار رئال تبدیل شود. او نقش مهمی نیز در قهرمانی رئال در چمپیونزلیگ داشت و تا اینجای کار توانسته هفت جام با رئال کسب کند. 

کاماوینگا بازیکنی چند پسته است و بارها بر اساس نیاز تیم، در مناطق مختلفی بازی کرده است. پست مورد علاقه کاماوینگا هافبک دفاعی است اما او در دفاع چپ نیز فوق‌العاده کار کرده است.

1983514

کاماوینگا به تله فوت گفت که مشکلی برای بازی در پست‌های مختلف ندارد: «من حتی حاضرم دروازه‌بان رئال باشم. در واقع اگر آنچلوتی بگوید برو داخل دروازه، این کار را خواهم کرد. هر جا او بگوید و تیم نیاز داشته باشد، بازی می‌کنم.»

کاماوینگا دوست دارد فوتبالش را در رئال تمام کند: «واضح است که دوست دارم در رئال بازنشسته شوم. کجا بهتر از این باشگاه؟ اگر اینطور شود، عالی خواهد بود.»

ستاره فرانسوی در مورد الگویش در فوتبال گفت: «الگوهای زیادی دارم که بهترینشان رونالدو است. در فوتبال مهم است از بدنتان خوب مراقبت کنید و بدنسازی را جدی بگیرید. ثبات در این ورزش یک اصل مهم است و برای آن باید همیشه در بهترین فرم باشید.»

1711022

ارتباط با کارلو آنچلوتی: «رابطه فوق‌العاده دوستانه‌ای داریم. او یک مربی بزرگ است و به من گفته اگر گل بزنم، با من خواهد رقصید. او هنوز منتظر است من گل بزنم.»

اهداف فصل رئال: «اینکه لالیگا و لیگ قهرمانان را ببریم. من هفت جام با رئال کسب کرده‌ام و بیشتر و بیشتر می‌خواهم. در رئال که هستید، به بردن جام اعتیاد پیدا می‌کنید.»

دیدگاه‌ها