کد خبر : 20079 | 09 فروردين 1389 ساعت 13:33 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش تیم ملی فوتبال نوجوانان برای کسب سهمیه جام جهانی

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران گفت : با توجه به آمادگی و توان بالای این تیم ؛ به قهرمانی در آسیا و کسب سهمیه جام جهانی امیدواریم .

تلاش تیم ملی فوتبال نوجوانان برای کسب سهمیه جام جهانی

 اکبر محمدی گفت: تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در سال 88 مقام های قهرمانی مسابقات مقدماتی آسیا در نپال و غرب آسیا در اردن را کسب کرد .

 سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران افزود: 14 بازی بین المللی با 12 برد دو مساوی 38 گل زده و هشت گل خورده کارنامه درخشان تیم ملی فوتبال در سال 88 بود که امیدواری ما را برای قهرمانی در آسیا و گرفتن سهمیه جام جهانی تقویت می کند .

 محمدی اظهارداشت: هم اکنون به منظور کسب آمادگی جسمانی و تمرینات بدنسازی در حال برگزاری اردوی ورزشی شش روزه تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران ازششم تا 11 فروردین 89 به همراه کادر فنی و دیگر مدیران تیم در شهرستان جم استان بوشهر هستیم .

 وی دلیل انتخاب شهرستان جم بوشهر برای برگزاری اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال نوجوانان در شهرستان جم را اقلیم مناسب ؛ آب وهوای مطلوب ؛ امکانات لازم و همکاری مدیران عملیات غیر صنعتی گاز ایران در جم با این تیم اعلام کرد .

 اکبر محمدی گفت: 25 بازیکن به همراه کمک مربی ؛ پزشک ؛ فیزیوتراپ؛ کادر تدارکاتی ؛ سرپرست و مدیر تیم در این اردو حضور دارند که 16 فروردین در محل کمپ های تیم ملی در ورزشگاه آزادی تهران پس از انجام سنجش آمادگی جسمانی هفت نفر از این شمار بازیکنان دعوت شده به تیم B منتقل می شوند .

 سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران همچنين گفت: اوایل اردیبهشت امسال دو بازی دوستانه با تیم ملی فوتبال نوجوانان کشور الجزایر و اواسط اردیبهشت نیز دو بازی دوستانه دیگر با تیم ملی نوجوانان کشور امارات در دستور کار است و از تیرماه کار اصلی شروع خواهد شد .
 

دیدگاه‌ها