کد خبر : 2007158 | 17 اسفند 1402 ساعت 00:56 | 40.4K بازدید | 32 دیدگاه

بنر باشکوه برنابئو: خانه پادشاه اروپا! (عکس)

به مناسبت 122 سالگی باشگاه رئال مادرید هواداران این تیم طرح موزاییکی ویژه و بنری با عنوان "پادشاه اروپا" به ورزشگاه آوردند.

بنر باشکوه برنابئو: خانه پادشاه اروپا! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی میزبان لایپزیش است. این تیم موفق شده بود در بازی رفت حریف را 0-1 در خانه خودش شکست دهد و با خیالی نسبتا آسوده پا به دیدار خانگی در برنابئو بگذارد.

این دیدار همزمان با تولد 122 سالگی باشگاه رئال مادرید شده بود و هواداران این تیم برنامه ویژه‌ای برای تولد تیمشان در بازی امشب داشتند. 

یک بنر بزرگ در بخش جنوبی و پشت دروازه قرار داشت که روی آن نوشته بود "پادشاه اروپا" و در سمت راست و چپ به ترتیب سال 1902 سال تاسیس باشگاه و سال 2024 سال جاری قرار گرفته بود تا 122 سالگی باشگاه را یادآور شود. تصویر نقاشی دو بازیکن سفیدپوش در بالای این بنر هم لوگوی رئال را نگه داشته بودند که در هنگام پخش سرود لیگ قهرمانان و بعد سرود رئال مادرید با پرچم‌های سفید و بنفش به اهتزاز درآمد و لحظات باشکوهی را در ورزشگاه رقم زد.

1998647

رئال مادرید با 14 قهرمانی با اقتدار پر افتخارترین تیم اروپا در این رقابت‌ها است و قهرمانی در اروپا همواره در تاریخ این باشگاه جای ویژه‌ای داشته است به همین دلیل تولد باشگاه در شبی که رقابت‌های لیگ قهرمانان در برنابئو برگزار می‌شد، اتفاقی خاص محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها