کد خبر : 2007127 | 17 اسفند 1402 ساعت 04:56 | 15.1K بازدید | 15 دیدگاه

مرسون: صلاح بازی کند لیورپول می‌برد

خبر بازی کردن صلاح منچسترسیتی را می‌ترساند!

پل مرسون، کارشناس اسکای اسپورت، می‌گوید لیورپول به یک شرط منچستر سیتی را شکست می‌دهد.

خبر بازی کردن صلاح منچسترسیتی را می‌ترساند!

به گزارش "ورزش سه"، قرمزها که در صدر جدول لیگ برتر قرار دارند، روز یکشنبه در آنفیلد میزبان تیم پپ گواردیولا هستند. شاگردان یورگن کلوپ در حال حاضر با ۶۳ امتیاز در صدر جدول هستند و تنها یک امتیاز از منچستر سیتی و دو امتیاز از آرسنال بالاتر هستند.

محمد صلاح در سال ۲۰۲۴ تنها دو بار برای لیورپول به میدان رفته است و از روز سال نو هیچ بازی‌ای را از ابتدا آغاز نکرده است. حضور در تیم ملی مصر در جام ملت‌های آفریقا و سپس مصدومیت عضلانی، حضور او را تا‌کنون در سال جاری محدود کرده است.

با این حال، این مهاجم در لیست لیورپول برای بازی روز پنجشنبه لیگ اروپا در پراگ قرار گرفته است که این موضوع شانس او را برای رویارویی با سیتی در آخر این هفته افزایش می‌دهد. مرسون معتقد است که برای اینکه قرمزها شانس برتری مقابل سیتی را داشته باشند، صلاح باید بازی کند.

1998586

او به اسکای اسپورت گفت: «محمد صلاح ترکیب لیورپول را تغییر می‌دهد. اگر او بازی کند روز یکشنبه من‌سیتی را شکست خواهند داد.

بدون او، نمی‌دانم که لیورپول چطور می‌خواهد به سیتی گل بزند. با صلاح، آنها فشار بر سیتی را افزایش می‌دهند و نمی‌گذارند تیم گواردیولا از دفاع خارج شود.

او یکی از بهترین بازیکنان جهان است. اگر صلاح بازی کند، لیورپول شانس کافی برای برد را خواهد داشت. او این عامل ترس را نیز دارد و خبر بازی کردنش منچستر سیتی را خواهد ترساند. آنها با او برنده خواهند شد.»

دیدگاه‌ها