کد خبر : 2007101 | 16 اسفند 1402 ساعت 21:32 | 17.4K بازدید | 13 دیدگاه

تیم سردار بدون مورینیو آرام‌تر است!

جانلوکا مانچینی، کاپیتان رم، می‌گوید که دانیله ده روسی "آرامش" را برای رم به ارمغان آورده است زیرا نتایج زیر نظر ژوزه مورینیو به اندازه کافی خوب نبود.

تیم سردار بدون مورینیو آرام‌تر است!

به گزارش "ورزش سه"، این ملی پوش ایتالیایی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا مقابل برایتون با خبرنگاران صحبت کرد.
اولین سوال در مورد هواداران رم بود و اینکه چگونه آنها می‌توانند الهام بخش جالوروسی در بازی بعدی خانگی خود در اروپا باشند.
"همانطور که همیشه می‌گوییم، آنها یک سلاح اضافی هستند، اما ما باید به زمین برویم و آنها را به سمت خودمان بیاوریم. ما از فداکاری که آنها هر یکشنبه برای ما انجام می‌دهند خوشحالیم و سعی می‌کنیم کاری کنیم که فردا بیشتر برایمان آواز بخوانند.

با سه یا چهار مدافع بازی خواهید کرد؟
" هر تصمیمی که سرمربی بگیرد. من می‌توانم همه جا بازی کنم. من حتی در خط میانی با فونسکا هم بازی کردم زیرا زمانی مصدوم‌های زیادی داشتیم. وقتی یک تیم بازیکنان قوی زیادی داشته باشد، طبیعتا کیفیت آن بالا می‌رود. مهمترین چیز این است که خوب تمرین کنیم و همه قدرتمان را در زمین برای رم به کار بگیریم."

1998541

رم از زمان انتصاب ده روسی چه تغییری کرده است؟
"مربی جدید طراوت را به ارمغان آورده است، ما در تلاشیم تا بفهمیم او چه ایده‌ای دارد و آن را پیاده سازی کنیم. ما این کار را انجام می‌دهیم، حتی اگر جامی هم به دست نیاوریم. شما در عرض دو ماه عناوین کسب نمی‌کنید، اما مربی ما را از بسیاری جهات چه از نظر تاکتیکی و چه در تمرینات تغییر داده است. او ایده‌های روشنی دارد و آرامش را به ارمغان آورد، نه به این دلیل که مورینیو آن را نداشت، بلکه به این دلیل که نتایج ما در آن زمان به اندازه کافی خوب نبود."

بازی با وجود مصدومیت‌های مکرر کشاله ران؟
"من مدتی است که با این مشکل درگیر هستم. من نمی خواهم مانند یک قهرمان به نظر برسم. من می‌توانستم بازی کنم و این کار را انجام دادم. زمانی که ده روسی تازه آمده بود، یک بازی را به دلیل محرومیت از دست دادم و چند روز اضافی برای استراحت بدست آوردم. پس تحت درمان قرار گرفتم و به مدت 12 روز در باشگاه کار کردم، اکنون دیگر احساس درد نمی‌کنم و احساس خیلی بهتری دارم."

دیدگاه‌ها