کد خبر : 2007001 | 17 اسفند 1402 ساعت 02:24 | 14.4K بازدید | 13 دیدگاه

خرید جدید خوزستانی‌ها و تکمیل اسکواد

ماشین آهنی و چهار خارجی دیگر مقابل استقلال!

سرجیو سائول کوینترو چاوز با سابقه قهرمانی در لیگ اکوادور حالا راهی فوتبال ایران شده است.

ماشین آهنی و چهار خارجی دیگر مقابل استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه استقلال خوزستان در ادامه فعالیت نقل و انتقالاتی خودش این بار اعلام کرد سرجیو سائول کوینترو چاوز اکوادوری را جذب کرده است.

این چهره اکوادوری با ۲۴ سال سن سابقه بازی در تیم‌های آوکاس، اسپورتینگ کویل‌ها، اولمدو را در لیگ اکوادور را دارد و همچنین در دوران جوانی برای تیم امید اکوادور هم بازی کرده است.

او حتی سابقه انجام ۵ بازی برای تیم بارسلونای اکوادور را در کارنامه دارد و با این تیم موفق شد در سال ۲۰۲۰ قهرمان لیگ این کشور شود. کوئینترو در رسانه‌های اکوادور به «ماشین آهنی» معروف است که این عنوان را پس از قهرمانی در جام کوپا آمریکای زیر ۲۰ سال در سال ۲۰۱۹ تصاحب کرد. این مدافع ۲۴ ساله در خط دفاع این تیم می‌تواند زوج خوبی برای عثمان اندونگ باشد و در چنین شرایطی به نظر می‌رسد سیروس پورموسوی قصد دارد در ادامه این فصل، خط دفاعی خودش را مقاوم‌تر از همیشه کند.

استقلال خوزستان در بازار نقل و انتقالات زمستانی حضور فعالی داشت و حالا پس از جذب داستونبوک تورسونوف، آسو رستم، عثمان اندونگ و ساویو روبرتو او دیگر بازیکن خارجی این تیم است که در این مدت جذب شده است. آبی‌های خوزستانی با توجه به این نفرات، حالا در تلاش هستند تا بتوانند تمام توان خودشان را برای بقا در لیگ به کار بگیرند تا همچنان در لیگ بیست و چهارم هم در سطح اول فوتبال ایران بازی کنند.

البته حالا پورموسوی در تقابل با استقلالِ نکونام می‌تواند از این ۵ بازیکن استفاده کند تا در این هفته از لیگ شاهد جدالی خاص بین دو تیم آبی پوش فوتبال ایران باشیم.

دیدگاه‌ها