کد خبر : 2006904 | 15 اسفند 1402 ساعت 06:41 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

بازجویی از حردانی، وسط زمین مسابقه (عکس)

صالح حردانی در بدترین زمان ممکن و برهه زمانی که نام او برای دعوت به تیم ملی شنیده می‌شد، یک پنالتی مهم را از دست داد.

بازجویی از حردانی، وسط زمین مسابقه (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلالی‌ها امیدوار بودند که ناکامی سال‌های اخیر خود در رقابت‌های جام حذفی را جبران کرده و امسال به طلسم ناکامی‌های خود پایان دهند. اما آنها خیلی زودتر از چیزی که تصور می‌شد و در همان گام نخست، قافیه را باخته و برابر مس رفسنجان تن به شکست دادند.

در عملکرد ضعیف و دور از انتظار استقلال در این مسابقه شکی وجود ندارد اما شاید اگر ضربه پنالتی که برای آبی‌ها به دست آمد وارد دروازه حامد لک می‌شد، نتیجه دیگری رقم می‌خورد و شاگردان نکونام می‌توانستند مقابل میزبان خود به پیروزی برسند.

در غیاب یامگا، نکونام تصمیم گرفت تا صالح حردانی را به عنوان پنالتی زن تیمش انتخاب کند و آبی‌ها برای نخستین‌بار پس از غیبت این بازیکن فرانسوی، صاحب ضربه پنالتی شدند ولی عدم حضور او در ترکیب تیم خیلی زودتر از چیزی که تصور می‌شد، حس شد.

1998288

نکته تلخ ماجرا برای استقلالی‌ها این است که یکی از آماده‌ترین بازیکنان این تیم در هفته‌های اخیر ضربه پنالتی تیمش را از دست داد. صالح حردانی در هفته‌های اخیر یکی از بهترین‌های تیمش بود به نحوی که شنیده می‌شد امیر قلعه‌نویی در فیفا دی بعدی، قصد دارد تا این بازیکن را به تیم ملی دعوت کند.

البته که به نظر می‌رسد از دست رفتن این پنالتی تغییری در تصمیم کادرفنی تیم ملی ایجاد نکند چرا که حردانی به حدی در دیدارهای اخیر تیمش خوب بوده که نمی‌توان نسبت به آن بی‌تفاوت بود.

تصاویری از صالح در جریان بازی با مس شکار شده نیز در نوع خود جالب توجه است. او در دو صحنه در حال سوال و جواب شدن توسط نکونام و روزبه چشمی است و البته مشخص نیست محور اصلی صحبت‌های آنها چیست و به بعد از خراب شدن پنالتی برمی‌گردد یا خیر اما در هر صورت به نظر می‌رسد که نکو برای پنالتی بعد تیمش، سراغ بازیکن دیگری برود.

دیدگاه‌ها