کد خبر : 2006600 | 14 اسفند 1402 ساعت 20:41 | 9.7K بازدید | 2 دیدگاه

رمانتیک‌ترین هفته تنیس تاریخ!

الکس دمینور و کیتی بولتر که با هم نامزد هستند، این هفته قهرمان رقابت‌های 500 امتیازی در سطح اول تنیس مردان و زنان جهان شدند.

رمانتیک‌ترین هفته تنیس تاریخ!

به گزارش "ورزش سه"، این هفته دنیای تنیس شاهد اتفاق جالبی بود. هفته گذشته دو رقابت جداگانه در سطح مردان در آکاپولکوی مکزیک و در سطح زنان در سن دیه‌گوی آمریکا برگزار شد. هر دوی رقابت‌ها 500 امتیازی و بالاترین سطح در تقویم فعلی رقابت‌های دنیای تنیس در نظر گرفته می‌شوند. الکس دی مینور استرالیایی و کیتی بولتر بریتانیایی که از دو سال قبل با هم نامزد هستند، هر دو به فینال رقابت‌های آکاپولکو و سن دیه گو رسیدند.

بازی فینال دی مینور مقابل کسپر رود زودتر و یکشنبه شب به وقت محلی برگزار شد و ستاره استرالیایی موفق شد رود را در دو ست و قاطعانه با نتایج 6-4 و 6-4 شکست دهد. او در مصاحبه بعد از بازی در پاسخ به سوالی در رابطه با اینکه چطور پیروزی‌اش را جشن خواهد گرفت گفت: "فرصتی برای جشن گرفتن ندارم چون باید ساعت 6 صبح سوار هواپیما بشوم و به سن دیه گو بروم تا بازی فینال کیتی را ببینم!"

1997806

بازی فینال کیتی بولتر مقابل مارتا کاستیوک اوکراینی چند ساعت بعد برگزار شد که بزرگترین فینال دوران فعالیت این تنیس‌باز 27 ساله محسوب می‌شود. او موفق شد در سه ست و با کام بک با نتایج  5-7 و 6-2 و 6-2 کاستیوک را شکست دهد و به اولین قهرمانی‌اش در سطح اول تنیس جهان دست پیدا کند. او در مصاحبه بعد از بازی‌اش از دی‌مینور برای حمایت و حضورش در این فینال تشکر کرد.

1997805

قهرمانی همزمان این دو و تلاش دی مینور برای حضور و حمایت از همسرش بازتاب زیادی در رسانه‌های جهان داشته است. حالا هر دوی این تنیس بازان آماده، خود را برای حضور قدرتمندانه در رقابت‌های ایندین ولز آماده می‌کنند.

دیدگاه‌ها