کد خبر : 2006589 | 14 اسفند 1402 ساعت 20:05 | 6K بازدید | 22 دیدگاه

پس از تجربه 6 شکست تلخ و پرفشار؛

فرار سپاهان از بحران با قدرت‌نمایی در نقش جهان

مورایس و شاگردانش سرانجام موفق شدند به روند هولناک باخت‌های پی‌درپی خاتمه دهند.

فرار سپاهان از بحران با قدرت‌نمایی در نقش جهان

به گزارش "ورزش‌ سه"، بداقبالی و روزهای سیاه سپاهان از بازی مقابل آلومینیوم شروع شد و آنها در حالی دومین شکست فصل را تجربه کردند که 3 اخراجی هم داشتند.
در ادامه آنها در شرایطی دومین بازی پیاپی را با شکست تمام کردند که شب قبل از مسابقه برابر گل‌گهر خبر محرومیت 6 بازیکن تیم به آنها در کرمان مخابره شد و تیم در هم ریخته مورایس در آن مسابقه نتوانست از شکست فرار کند.

باخت سوم هم در قزوین فرا رسید که طلایی‌پوشان اصفهانی در روزی که می‌توانستند حداقل یک امتیاز بگیرند، اسیر تیم سرحال شمس آذر شدند و سومین شکست پیاپی را به شکلی ناباورانه تجربه کردند.

در ادامه دو دیدار رفت و برگشت برابر الهلال از راه رسید که سپاهان نمایش تحسین برانگیزی در هر دو مسابقه مقابل شاگردان ژرژ ژسوس به عنوان یکی از آماده‌ترین تیم‌های دنیا و قدرتمندترین تیم حال حاضر آسیا داشت، اما این دو مسابقه هم با دو شکست مشابه که سناریوی مشابهی هم با اخراج دو بازیکن برای سپاهان داشت، تمام شد.

1997773

درنهایت سپاهان پس از کنار رفتن از بازی‌های آسیایی ماجراجویی جدیدش را در لیگ برتر آغاز کرد که شکست یک بر صفر برابر استقلال حسابی اردوی این تیم را تحت تاثیر قرار داد و هواداران این تیم را از نتایج کسب شده شاکی کرد تا مجموعه باشگاه را تحت فشار قرار بدهند.

1997774

سپاهان در شرایطی به مصاف برابر شمس آذر رسید که 5 بازیکن کلیدی تیم مورایس به دلیل محرومیت و مصدومیت دور از دسترس او بودند، اما این مربی سرانجام توانست به روند طولانی ناکامی جدی‌ترین مدعی قهرمانی درلیگ برتر فوتبال ایران طی نیم فصل اول خاتمه دهد و شاگردانش با رقم زدن پیروزی 3 بر صفر از بحرانی که طی هفته‌های اخیر گریبان آنها را گرفته بود و عرصه بر آنها تنگ شده بود، گذر کردند.

دیدگاه‌ها